• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Planlege og gjenomføre jorden rundt

grindstein

ScanFlyer Silver
Planlege og gjenomføre jorden rundt

Jeg har fått det for meg at jeg vil fly jorden rundt. Er det noen her som har erfaring med å planlegge en slik reise? Europa-asia-usa-europa. Eventuelt europa-asia-oceania-usa-europa.

Kom gjerne med erfaringer og tips for plasser som er godt egnet for å bestille en slik tur. Alle langdistanse skal flyes med B777 eller B787. Selskaper som benyttes skal ha minimum seatpich på 32". Det skal være i monkyclass, og rundturen skal være så rask som mulig.

Noen som har noe å bidra med?

Re: Planlege og gjenomføre gjorden rundt

Vi fløy Oslo-Bangkok-Singapore (TG 777) - New York (SQ A345) - OSL (DY B787) i september, VELDIG effektiv jorden rundt tur. :)
Nå er SIN-EWR lagt ned, men du kan jo fx. fly OSL-BKK-Tokyo-JFK-OSL med Thai (777), United (777) og Norwegian (787).

Jorda rundt , som jeg har hatt noen av ( 5 ) bør vel ha med Australia og Stillehavsøyer... Bare på Nordkalotten er vel mye forkortet ?

Jeg lekte veldig med tanken tidligere i år.

Sjekket med VIA travel å ba de sette opp en greie. Overraskende bra alternativ.

Back