Det britiske luftfartsselskab har indgået en aftale med SAS, der skal overtage transportforpligtelserne på en række destinationer. Det betyder, at British Airways-kunder frit kan ombooke til SAS. Aftalen er opsigtsvækkende, idet de såkaldte "reprotection agreements" altid forsøges gennemført indenfor alliancerne. Men i dette tilfælde samarbejdes på tværs af alliancerne, idet British Airways tilhører Oneworld-alliancen, mens SAS er tilknyttet Star Alliance.
Nød lærer fanden å spinne nakne fluer, eller noe såntAftalen er opsigtsvækkende, idet de såkaldte "reprotection agreements" altid forsøges gennemført indenfor alliancerne. Men i dette tilfælde samarbejdes på tværs af alliancerne, idet British Airways tilhører Oneworld-alliancen, mens SAS er tilknyttet Star Alliance.
Tja, fordi?Det interesante er nå at også Ryanair står på listen over flyselskaper som skal fly for BA...
On the shorter European flights there may not be a separate business class cabin, but we will endeavour to seat you at the front of the cabin.
In order for you to retain access to lounges and for Executive Club members to receive the Club Europe Executive Club miles and points, your booking will remain in Club Europe, although you will not receive a differentiated business class seat or service onboard these flights.
You will be eligible for downgrade compensation and a partial refund.
Er det bare mig eller er der andre !!!!!
Tænker lidt på om UNITE har haft kontakt med andre faggrupper f.ex i BA..Der skrives jo en del om, at BA vil bruge andre faggrupper som Cabin Crew...Hvordan ser UNITE på det ?? og de engelske fagforeninger ??
Har Unite kontakt til andre fagforeninger rundt omkring som kan støtte op om UNITE, således at flyene måske ikke lastes/tankes/rengøres osv osv for ikke at snakke teknisk klargøring.
Havde virket bedre hvis BA havde lukket "butikken" fuldstændig i de perioder strejken stod på....Det er lidt mere "hårdt mod hårdt"
Hilsen
Ole
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.