PLANE-SPOTTER.com fornyer seg

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
I trend med tiden så fornyes og forenkles PLANE-SPOTTER.com i disse dager. De sterke fargene og grafiske elementer forsvinner fra alle menyene over tid, og igjen sitter vi med etter min mening mye enklere og lysere inntrykk. Den første delen er nå sluppet - Rapport-delen. For å feiere dette slippes nå også den ferdigstilte rapporten fra turen vår (Fellowship, LN-KOG, Falcon og undertegnede) i april illustrert med billedmosaiken under. Her finner dere startsiden for rapportene: http://www.plane-spotter.com/Reports/index.htm

Banner.jpg

Kommentarer mottas med takk

jeg synes det ble litt for enkelt og kjedelig, Kurt... my two cents

Tror jeg må si meg enig med diktatoren... hadde vært greit med littegranne farger, f.eks. annen bakgrunn på meny og topp..
Det flyter liksom litt sammen..

Jeg også Kurt, må si meg enig med de andre........

Jeg likte veldig godt fargevalget du hadde på sidene før, og med kanskje litt mere luft i mellom linjene etc, så synes jeg de var klart best!

:drunk:

The end :D

Kurt ikke gå tilbake til 60 årene - jeg synes at dine websider var 100% - oversiktilige - rene - strukturerte.

Enig med de siste - behold det du hadde.

Jan

Det var pent før og det er det fortsatt, men jeg er enig at det blir litt kjedelig. Litt farge på rammen gjør ikke noe. Men ellers så er jo selve rapportene fargerike og fine, så for min del kan du godt ha mer nøytral og mindre synlig ramme enn du hadde før.

Synes jo egentlig det var litt stilig, jeg :)
Nå er ikke jeg akkurat så veldig flink innen webdesign, men om jeg skal sette fingern på noe så må det være at det var litt lite farger i logoen og slikt. Ellers var det jo pent og ryddig :)

Back