Pizzabuffet på gardemoen, åpningstider

-Sindre

ScanFlyer Blue
Pizzabuffet på gardemoen, åpningstider

Hei, er det noen som vet åpningstidene til pizzabuffeten på Peppez Pizza Gardermoen?

Re: Pizzabuffet på gardemoen, åpningstider

Er jo bare å gå inn å se på åpningstidene, er vel stort sett buffet der så lenge sjappa er åpen....:)

Er jo bare å gå inn å se på åpningstidene, er vel stort sett buffet der så lenge sjappa er åpen....:)

Kjenner ikke den akkurat på Gardermoen.
Men typisk på Peppes så er kun visse tider de har buffeten åpen.

Akkurat det det ikke er. De har pizzabuffet til 99 kroner kun i visse tider. Tror det er noe sånt som 10-15 Man-Tor, men skulle gjerne vist det helt sikkert!

Akkurat det det ikke er. De har pizzabuffet til 99 kroner kun i visse tider. Tror det er noe sånt som 10-15 Man-Tor, men skulle gjerne vist det helt sikkert!

Tror jeg også!
Men skal forbi der i ettermiddag, så kan sjekke da.

Ellers ringer du bare 22225555 da får du et helt sikkert svar uten spekulasjoner....

Jeg vet ikke. Liker heller ikke pizza. Pølser er godt.

Restaurant: Mandag - Fradag 08:00 - 23:00, Lørdag 11:00 - 23:00, Søndag 08:00 - 23:00

Hent selv: Mandag - Søndag 08:00 - 22:30

Da kan jeg bekrefte at jeg med egne øyne så plakaten som viser at buffet til kr 119 serveres hver dag frem til kl 1500.

Selv spiste jeg Favourite Burger på Beach Club. Noe av det bedre på matsiden på OSL.

BF:cool2

Back