CFM ScanFlyer Crusty 6 Aug 2017 #1 I forbindelse med et lite flyshow på en av stammflyplassene mine her i Østerrike, ble det anledning til en liten air to air shooting, så jeg deler noen av bildene her.
I forbindelse med et lite flyshow på en av stammflyplassene mine her i Østerrike, ble det anledning til en liten air to air shooting, så jeg deler noen av bildene her.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 7 Aug 2017 #4 Flott sett med bildet :up: Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 9 Aug 2017 #8 CFM said: Chemtrails! Click to expand... Definitivt! Men hva er egentlig den røyken? Hørte en gang at Red Arrows brukte noe dieselblanding med fargestoffer, hva bruker du?
CFM said: Chemtrails! Click to expand... Definitivt! Men hva er egentlig den røyken? Hørte en gang at Red Arrows brukte noe dieselblanding med fargestoffer, hva bruker du?
CFM ScanFlyer Crusty 9 Aug 2017 #9 KnutW said: Definitivt! Men hva er egentlig den røyken? Hørte en gang at Red Arrows brukte noe dieselblanding med fargestoffer, hva bruker du? Click to expand... Ja, parafinbasert olje som pumpes inn i eksosrøret.
KnutW said: Definitivt! Men hva er egentlig den røyken? Hørte en gang at Red Arrows brukte noe dieselblanding med fargestoffer, hva bruker du? Click to expand... Ja, parafinbasert olje som pumpes inn i eksosrøret.
CFM ScanFlyer Crusty 13 Aug 2017 #11 seilfly said: Veldig tøft! #norgesturne ? Click to expand... Hehe... Spanderer du?
S seilfly Infrequent traveller ;-) 14 Aug 2017 #12 Er det toseter? [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
CFM ScanFlyer Crusty 14 Aug 2017 #13 seilfly said: Er det toseter? [emoji16] Click to expand... Ja, der er jo det desverre :colgate: