Pils paa Quality Stjoerdal? Eller kaffe i Oslo?

Jeg har et hemmelig oppdrag i sentrum i ettermiddag, så jeg ser ikke bort fra at jeg får tatt en tur, jeg også. Noen som har fikset en mobil? Noen har glemt å levere tilbake "nødmobilen" jeg har liggende på kontoret, så jeg er litt i beita.

JEG ER FORSINKET!
Haaper aa komme meg med ett eller annet ved 11-tiden saa jeg burde vaere i Oslo foer to ... Loeper naa!!!

(Sent fly -- sne i Bangor og ATC her ... )

Veldig hyggelig... Bilder ble det tatt også. Og kaffebrenneriet hadde i dag innslag av VIN!!!!

Ja, det var veldig hyggelig!

Vi fikk souvenirer fra ATA, blir vel mye verdt snart ?

Leverte LN-MOW til slektninger i Asker. Vi tok en tur innom FBU på veien, der var det forandringer gitt! Særlig for MOW som ikke har vært der på en stund.... :wow:

:pissed :pissed Glemte hele greia! (Og jeg som bare satt et steinkast unna...):( :(

Og her er det to bilder fra kaffemøtet i siviliserte Oslo - uten noe blankt i koppen :biggrin

2005-02-22_MOW_OJB.jpg

Herrene Mowinckel (LN-MOW) og Beck (Fellowship/LN-OJB)
Legg spesielt merke til Safety Card for L1011-500 :wow:

2005-02-22_EB.jpg

Helt uten alkehyler ble det ikke, en fornøyd EB har mottatt en rød vin (CK, det var med vilje at jeg brukte denne orddelingen) som bevis på vunnet veddemål. Det som forundret meg mest, var kjedet til adgangskortet hans merket med
BA.gif

Er ikke EB SAS-mann lenger?

Sikkert samme følelser jeg har nå rjeg kjører innom gamle flyplassen i Denver... en nedlagt flyplas er ingen god flyplass!!!

Originally posted by EB
Sikkert samme følelser jeg har nå rjeg kjører innom gamle flyplassen i Denver... en nedlagt flyplas er ingen god flyplass!!!

Nei,du har helt rett,EB! Det var en av hovedgrunnene til at jeg flyttet fra FBU.

Synd jeg ikke fikk joinet,men min hovedsponsor hadde andre planer for meg.
:sarc

Originally posted by LN-MOW
Kjempehyggelig! Men det var trist aa se FBU i den forfatningen ...
Enig, det var kjempehyggelig! Takk til alle gutta

Og etter at min mor også flyttet derfra, trenger jeg ikke kjøre over den nedlagte rullebanen lenger...

nå tenkte jeg mere på SASnøkkelband jeg da :) mitt WFband er blitt så skittent at jeg måtte stjele et bånd fra en UMmappe :)

Back