Pils paa Quality Stjoerdal? Eller kaffe i Oslo?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hvois alt gaar etter planen, blir det ankomst TRD soendag ettermiddag .. saa hvis noen har lyst paa et ATA Safetycard og kanskje litt annet snacks ogsaa, er det bare aa moete opp ved syvtiden eller deromkring ...

Jeg skal ogsaa en liten tur nedom Oslo den 22.-23. for aa hilse paa familie, men jeg regner med aa ha litt tid til raadighet saann litt i etterkant av lunchtid tirsdag hvis noen har lyst til aa treffes paa en kaffebar eller no slikt? Naa er det saa lenge siden jeg har vaert i Oslo at jeg ikke toer forslaa location ....
Ellers proever jeg aa beregne litt ekstra tid paa OSL den 23 foer jeg drar oppover igjen ... Se om noen av de gamle kollegene fortsatt lever ...

Re: Pils paa Rica Hell? Og kaffe i Oslo?

Skal etter planen være på TRD 15:00 på Søndag, og kommer vel egentlig bare til å kule'n der..
KAB mumlet noe om at han kanskje kom au..

Du får forøvrig ha en god tur over Atlanter'n..

Kan vel få lurt CK til en lunsj på Kaffebrenneriet på Sjølyst!!!!

Sjoelyst?? Det var jo ikke akkurat sentrum ..... men kanskje jeg kan vrilitt paa timeplanen ....

Jeg kan lures inn til midten av hovedstaden også...Hva med deg CK?

vi som er tidlig på'n kan sikkert ta en lang lunch i byen - hva med Telenor, Andreas?? Tilbake på gamle tomter? God lunch har de også!:cheers:

NEI! jeg er jo i CPH... kanskje en pølse i brød på ettermiddagen?

Jeg kan få til en lunsj, hvis noen har lunsj etter kl.12...

Når er planlagt landing på TRD LN-MOW? Kommer du med en 757-200? Hvor er det planlagt mellomlanding?

Kl. 19 på Rica? Jeg kommer jeg...:cheers:

Jeg kommer sannsynligvis. Sannsynligvis, fordi min kone er høygravid med mindre enn to uker til termin - da vet man jo aldri helt hva som skjer :-)

Da viser det seg at jeg ikke skal bo paa Rica, men paa Quality i Stjoerdal ... men iflg hotellinfoen har de en bar, saa da maa vi nok flytte evenementet dit ....
Jeg vil ogsaa ankomme TRD noe senere enn planlagt (maa reise via OSL..), men ved syv-aattetiden skulle jeg nok vaere paa plass ....

Hotellet ser ikke ut til aa ha wifi .. er det noen som vet om noen lokale hotspots??

Originally posted by LN-MOW
Hotellet ser ikke ut til aa ha wifi .. er det noen som vet om noen lokale hotspots??

I følge denne, så har du på hotellet tilgang til høyhastighets Internet til en ekstra kostnad (vanligvis er det kr 99 pr. døgn) - men det er vel slik at du må plugge til (RJ45).

Litt kjapp googling ga meg denne; http://telenormobil.no/bedrift/tjenester/traadloesinternettsone/beskrivelse.do Her er Quality Stjørdal listet. Er ikke sikker på hva det koster, det finnes i alle fall noe skrapekort med time-basert tilgang.

Edit: ca. 150 for 24 timer (ikke bruk, men timer fra aktivering)

Dere får ta dere av pilsinga alene.. Noen må jo også handle disse amerikanerne.. Og det er jo gøy, midt på natta..!! :zzz

:)

------------------
-Eirik-

LN-MOW: Mulig jeg spør dumt nå, men hva skal du egentlig gjøre i forbindelse med ATA-maskinene?

Og da ser det ut til at LN-MOW har arrivert TRD :cheers:
Eller hotellet i Stjørdal for å være mer eksakt?

LN-MOW har ankommet Stjørdal og TRD/ENVA. Vi hadde en ganske hyggelig samling i Baren på Quality Hotel. Vi var totalt 6 medlemmer av Scanair/Airpics på samlingen. :up:

Originally posted by LTH
LN-MOW har ankommet Stjørdal og TRD/ENVA. Vi hadde en ganske hyggelig samling i Baren på Quality Hotel. Vi var totalt 6 medlemmer av Scanair/Airpics på samlingen. :up:

Bilder..., stories..., for oss som desverre ikke kunne møte? Eller må vi andre bare "ha det så godt"?
:biggrin :hi2

Back