• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Pia-fly fikk motorproblemer på OSL

Re: Pia fly fikk motor problemer i OSLO

Jeg så en PIA B777 parkert på OSL i dag med venstre motordeksel åpnet så dette stemmer nok vil jeg tro.

Re: Pia-fly fikk motorproblemer på OSL

Da jeg kom kjørende ifra Jessheim i rettning Maura mellom kl17 og 1730 idag lettet en PIA Boeing 772. Fikk sikkelig hakaslipp, da jeg ikke regnet med å se den idag onsdag.

Ja det står at den fikk problemer kort etter take-off.

Står ingenting om hverken return-til-ramp eller takeoff i systemet .. Pakistan-forumet sier at årsaken er at noe er sugd inn i motoren, og dette kan like gjerne ha skjedd ved landing eller taksing.

Slikt skjer fra tid til annen desverre og 777'en har stoooore mugger og suger hardt ....

og joda, den stod på 186 i natt, passasjererene ble vel etterhvert innkvartert på hoteller, men det gikk vel 4-5 timer med pax ombord før de ble enige om å instille....
Og den tok av 1735 i e.middag

Back