PIA 777

JA
AP-BGK

]PK752 []07MAR07[] [ UTC

772 APBGK

STD STA E
07MAR CPH OSL 1730 1845
07MAR OSL LHE 2045 0430

Er visst forsinket til 21.45.. Mørkt uansett, så bilder blir verre. Har den ikke rutetid tidligere på lørdager?

Når har forresten An-124`n som står her oppe tenkt å forlate betongen?

Og hva var grunnen til at continental var kraftig forsinka i dag?

Okei.. så den rasa avgårde i 1800 tida eller noe, det er jo "noe" seinere enn rutetid..

PIA 777 på inn til engm nå, for øyeblikket Nedover fra 25000 fot, setter vel hjula på 01R om et kvarter tenker jeg.. Lurer jammen på om jeg må kjøre meg en tur jeg :-)

Dette forbudet må jo være en drøm fo alle Norske 777 spottere:musikk

Er dette første 777 på OSL?

Nei;

2.jpg

Edit: Tatt 7JUN06

Ap-bgk ja, glei så fint over ils-lysa på 01R klokka 19.15 så.. Hyggelig å ha den tilbake! Kommer vel til å fly her en stund den nå da?

Nei, det er feil. Det har vaert fire 777'er i Norge.

- PIA (flere anledninger)
- Air Europe Italy - TRD for noen aar siden (Juventus?)
- Continental - TRD februar 2005 (Militaercharter)
- Boeing's 777-300ER paa Longyear (pluss en overshoot i Bodoe paa vei fra Seattle til Dubai)

Originally posted by LN-MOW

99 eller 2000, mener å huske at det var grekere som kom, spilte ikke mot RBK, men Molde tror jeg.

Malaysian fortsatte Arlanda ruta til NYC med 777( senere 744 ).

Er det håp at PIA gjør det samme slik at vi får et valg til på NYC...... Med 777.....:lightbulb Drømmetenkning, ;) selvfølgelig, men "mirakler" har skjedd før.

De må jo nå utnytte 777 som bare f.. siden resten av flåten må nå vel brukes i nærområdet !!

Originally posted by Cedlind

Originally posted by LN-MOW

99 eller 2000, mener å huske at det var grekere som kom, spilte ikke mot RBK, men Molde tror jeg.

Det var i forbindelse med at Molde var med i CL i sesongen 1999/00. De spilte i pulje med Real Madrid, Porto og Olympiakos. Det var nok i forbindelse med kampen mot Olympiakos at det dukket opp en 777 på TRD. Rullebanen på Årø var vel ikke lang nok til at de kunne lande der og måtte gå til TRD istedenfor.

Antagelig må det ha vært høst 99 for gruppespillet er normalt ferdig på høsten.

Back