PIA 777-200 tider OSL

Replying to Topic 'PIA 777-200 tider OSL'

Hvis denne påstanden ikke blir godt doumentert så tar ikke jeg sjangsen på ikke å være der, spenner på meg skia uansett.

Har vært endringer med PK, men ser ikke ut til at 29 er berørt.

Altså fortsatt 777 på onsdag med ankomst kl 1500utc.

..som jeg også svarte denne "kilden" på naboforumet - da bør de ihvertfall oppdatere systemene sine for den lå inne som 772 når jeg sjekket klokken 11:00 idag.. :cool2

Hvis vær og vind er akseptable så tror jeg jaggu jeg skal prøve å droppe innom selv på onsdag. Lenge siden forrige spottertur på GM nå.

Etter å ha sett ett utrdrag av mailen denne kilden har motatt fra PIA, så virker det lite sannsynlig at vi får se noen 777 på denne siden av Sommeren ihvertfall.. :pissed

Flighten står også oppført med 743 på PIA sine hjemmesider nå, så det ser desverre ut til at han hadde rett :baeh:

Hvem/hvilke kilder skal man stole på her? Eller gjøre det på gamlemåten - vente og se hva som kommer? Noe sier meg at den siste metoden funker best i PIA sitt tilfelle... :baeh

åkke som så kommer nu jeg nedover, så fremt jeg får kapra et hotellrom i hovedstaden :)

Nå er nok siste ord sagt i saken for denne gang - systemene er oppdatert med B743! :naughty:

Da er vel alt håp ute. Hvordan kan man finne ut mindre enn en uke på forhånd at man mangler piloter på en ny flytype man har bestemt å ta i bruk ? :sarc

Nå har de vel atskillig fler 743 enn 772 i flåten, det er bare 3stk 777 som er av den typen de ville sette inn hit. Nå som de flyr 2x pr uke i stedet for 3x, så er det vel bruk for det flyet som har størst kapasitet.

Jeg er enig med dem som hadde gledet seg til å få se 777 fast, men jeg har stått i så mange år og ventet på om evt noen store fly skulle komme hit, at jeg vil ikke klage på at det kommer B747-300 til OSL

Løfter denne tråden litt nå.:hi2
Noen som har hørt om det er noe nytt ang PIA og 777-200 til OSL?

Airbus 330.:)

Siste "nytt" er vel at PIA gjør en midlertidig endring til A310-300 fra 22. april

Originally posted by espeno

Siste "nytt" er vel at PIA gjør en midlertidig endring til A310-300 fra 22. april

Sliter de litt med belegget kanskje?

Back