RuneGaus Klovn 30 Nov 2007 #1 her kommer litt spottersnadder til weekenden.... hygg dere og ha en strålende weekend! Last edited: 12 Mar 2008
flyKSU ScanFlyer Gold 30 Nov 2007 #2 Det første der av den SAS A340'n var bare kunst :up: Vakkert var det Flotte bilder fra CPH, Rune!
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 30 Nov 2007 #3 MEGET bra serie Rune, og endelig go'vær også ser jeg. Enig med fly1980, at den SAS A340 der var bare skikkelig knall. Airbus 330.
MEGET bra serie Rune, og endelig go'vær også ser jeg. Enig med fly1980, at den SAS A340 der var bare skikkelig knall. Airbus 330.
mikro A330 Medlem 30 Nov 2007 #4 Knallserie fra Køben, Rune :up: Som de to andre har kommentert, SAS A340 var råbra. Og det samme er flyet virkelig
Knallserie fra Køben, Rune :up: Som de to andre har kommentert, SAS A340 var råbra. Og det samme er flyet virkelig
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 30 Nov 2007 #5 Alltid like gøy og se seriene dine fra Køben. Noen bilder kunne vært bedre kvalitetsmessig men fine vinkler, fortsett slik. Hvor blir det av CPH logoen? Last edited: 30 Nov 2007
Alltid like gøy og se seriene dine fra Køben. Noen bilder kunne vært bedre kvalitetsmessig men fine vinkler, fortsett slik. Hvor blir det av CPH logoen?
Madman ScanFlyer Gold 30 Nov 2007 #7 Igjen flotte bilder fra CPH. Må henge meg på de andre her, og si at 340-bildet var lekkert. :up
SE-DYD ScanFlyer Gold 1 Dec 2007 #8 Unnskyld meg, men jeg er ikke enig med de andre her! Flyet er lekkert nok, men synes bildet er for mørkt! Skygger under flyene er for mørke og gir litt gal kontrast. Serien med Christian Waldemar, var derimot Flott! Dag
Unnskyld meg, men jeg er ikke enig med de andre her! Flyet er lekkert nok, men synes bildet er for mørkt! Skygger under flyene er for mørke og gir litt gal kontrast. Serien med Christian Waldemar, var derimot Flott! Dag