• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Philipine Airlines LHR-HKG GBP1191 i Business

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
For dem som har uhelbredelig ilsint kjæreste og heller vil rømme landet, så er Hong Kong et kurrant sted å rømme.

Philipine Airlines ser ut til å ha en grei løsning fra Hong Kong

London - Hong Kong (via Manila) i business: fra GBP 1.191



Det er jo ikke så galt, utover at MNL ikke er verdens kuleste flyplass, at Mabuhay Miles ikke er spes interessant og at jeg er usikker på om jeg er så fysen på å fly PR i det store og det hele.

Men det ER billig C-klasse til HK.

Sånn om noen føler seg kallet.

(Ja - jeg har sykt god tid i dag!!!)
 
Hører med at du også kan komme fra OSL til HKG for:

GBP 1.446 med Emirates, 1.484 med Turkish, 1.510 med SAS og 1.511 med Finnair.

Sånn sett er jo ikke PR dealen så bra.

Tror søren meg jeg må bestille noe HK tur jeg altså
 
Kjæresten blir vel ikke mindre illsint hvis du stikker av til Hong Kong på Businessclass og hun blir sittende igjen hjemme i sluddbygene..?:p

Ser ellers ut til at de kun har 180° flatsenger i C på 330, ellers er det de gamle typene med varierende grad av tilbakelenthet. Også det gamle konseptet med hhv 2+2+2 og 2+3+2 på 330/340 og 777. Prisen var jo heller ikke så frøkteli mye lavere enn hos de andre.
 
Last edited:
Kjæresten blir vel ikke mindre illsint hvis du stikker av til Hong Kong på Businessclass og hun blir sittende igjen hjemme i sluddbygene..?:p .

Skjønner ikke hva du mener?

Ser ellers ut til at de kun har 180° flatsenger i C på 330, ellers er det de gamle typene med varierende grad av tilbakelenthet. Også det gamle konseptet med hhv 2+2+2 og 2+3+2 på 330/340 og 777. Prisen var jo heller ikke så frøkteli mye lavere enn hos de andre.

Så jeg booket Finnair :)
 
Back
Top