Originally posted by EB
På boarding.no måtte de bare vente 40 minutter...
Originally posted by EB
Men hvorfor kunne de ikke gå ned trappen og ut på bakken før de gikk inn i terminalen?
SGS gar ikke trapp som funker for tiden.Originally posted by Vede
SGS har ikke trapp trur jeg.
Og hvorfor skiftet de ikke bare gate?
Originally posted by FBU
Ingen andre broer ledige på det tidspunktet tror jeg.
Da tror jeg ikke du har helt oversikten over Sola. Det er kapasitets problemer så det holder, og fly må til tider fjernparkeres.Originally posted by Roxman
Originally posted by FBU
nå har der vell aldri våre "fullt" på sola:question: kanskje 5 fly maks som står ved gate.. (ikke noe Atlanta her)^_^
Originally posted by FBU
Da tror jeg ikke du har helt oversikten over Sola. Det er kapasitets problemer så det holder, og fly må til tider fjernparkeres.Originally posted by Roxman
Originally posted by FBU
nå har der vell aldri våre "fullt" på sola:question: kanskje 5 fly maks som står ved gate.. (ikke noe Atlanta her)^_^
Det finnes kun 2 rene utenlands gater som fungerer for tiden. Bro 12-13. 10 og 11 er nye broer som enda ikke fungerer. 14,15 og 16 ligger i mixesonen. dvs blir delt mellom innland/utland.
Originally posted by Vede
Ikke alltid fullt nei. Men det har seg slik at ikke alle broer kan brukes til utland. Og de 2 nye glassbroene ikke kan brukes fordi de er så avanserte at ingen tørr å bruke dem.
:clap :nor :up: :lolOriginally posted by Vede
Ikke alltid fullt nei. Men det har seg slik at ikke alle broer kan brukes til utland. Og de 2 nye glassbroene ikke kan brukes fordi de er så avanserte at ingen tørr å bruke dem.
Ja det er skikkelig skandale. Broene har stått ferdige siden i sommer, men er fremdeles inopperative:clapOriginally posted by amatør
Originally posted by FBU
Ja det er skikkelig skandale. Broene har stått ferdige siden i sommer, men er fremdeles inopperative:clapOriginally posted by amatør
Originally posted by Falcon
At brukerne ikke "tør" å bruke broen lar seg sikkert løse med å lære dem opp ordentlig. Burde være veldig lett å fikse.