Pasinformation hos Emirates

ValdaIsaksson

ScanFlyer Blue
Står og skal flyve med Emirates i næste uge. Jeg undrede mig over at jeg ikke skulle indtaste pasoplysninger ved booking, og jeg har skam heller ikke fået en mail om at jeg skal gøre det inden afrejse - ligesom hos f.eks. Ryanair.

Er der noget jeg har gjort forkert, ved I hvordan det fungerer? Vil helst ikke stå og ikke kan komme afsted.

God aften.

Står og skal flyve med Emirates i næste uge. Jeg undrede mig over at jeg ikke skulle indtaste pasoplysninger ved booking, og jeg har skam heller ikke fået en mail om at jeg skal gøre det inden afrejse - ligesom hos f.eks. Ryanair.

Er der noget jeg har gjort forkert, ved I hvordan det fungerer? Vil helst ikke stå og ikke kan komme afsted.

God aften.

Emirates er ikke Ryanair. Det er ikke nødvendigt at taste pas-info ind. Og du kan roligt glæde dig! (Se min seneste TR). Hvor går turen hen?

Hvis du ikke er medlem af Skywards, så sender jeg dig i øvrigt gerne en invitation. Så er der lidt bonus til os begge ;-) Send evt PM

Nej, men jeg undrede mig meget også i forhold til f.eks. KLM, AF hvor man jo skal.. Men det lyder dejligt nemt. Turen går fra HAM-DXB-BKK (773, A388)

Jeg tror måske det afhænger af destinationen?
Verken Thailand eller Tyskland krever Advance Passenger Information (API), så dette er nok grunnen.

EDIT: Thailand krever visst API, men den blir vel raskt innsamlet på flyplassen.

Last edited:
Verken Thailand eller Tyskland krever Advance Passenger Information (API), så dette er nok grunnen.

EDIT: Thailand krever visst API, men den blir vel raskt innsamlet på flyplassen.

Og DXB, hvor det mellomlandes, gjør det vel også...

DXB krever ikke det hvis det bare er TWOV.

Uansett så drar man bare passet og har visual check på visum hos C/I

Back