• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Par-tre på Værnes

Jens W

ScanFlyer Crusty
Par-tre på Værnes

Skulle gjerne hatt reg EZ897, TF965 og SHY319/320 i morgen (30/7) om noen kan.

På forhånd takk

Re: Par-tre på Værnes

Tviler på at vi får noen av dem foer loaden sendes fra avgangsstasjonen ..

EZ897 (B747 - Evergreen International Aviation) og TF965 (AVRO RJ 100 - Malmö Aviation) kommer fra BOO (1500-1610), så om kanskje noen vet det. Vet ikke når de forlater TRD.

EZ897 er satt opp med en D38 da, antar det er en Do328 :)

EZ er et kontrollert duplikat ... så det dreier seg om Sun-Air of Scandinavia. Ingen Dreamlifter, desverre .... ;)

EZ897 (B747 - Evergreen International Aviation) og TF965 (AVRO RJ 100 - Malmö Aviation) kommer fra BOO (1500-1610), så om kanskje noen vet det. Vet ikke når de forlater TRD.
Joda akkurat det vet jeg, spørsmålet her er vel om jeg skal orke å ta en tur ut i morgen :)
Mtp at dansken har tenkt å holde følge med svensken, så er det vel kanskje snakk om en 328JET?

Last edited:

Tja. Hverken Avron eller Dorniern er jo ikke akkurat standardgjester på TRD. Hadde dratt å tittet selv, om jeg bare ikke hadde blitt rekrutert til å male huset til svigers (60 års gave til dem begge).

EZ897, OY-NCL

TF965 SE-DSY

SHY319/320 - kansellert? Ser ut til å komme en PGT877 (Pegasus) istedet. TC-AAK B737-800.

Takker og bukker. At Sky Airlines er kanselert skyldes nok at kunfly.no har fått salgsforbud fra TRD/SVG/BGO.

Back