Par-tre fra Torp

Jens W

ScanFlyer Crusty
Ble en liten tur til Vestfold i går, første DY kjerre ned og nr 2 opp - slike tilbud fra DY kan man like! :)

Ryanair på vei til Eddinbørra

Ryanair EI-EMC by Jens Cedlind, on Flickr

Widerøe, fra Stavanger(?) - skulle til CPH.

Widerøe LN-WDH by Jens Cedlind, on Flickr

Og til slutt to på langtidsparkeringa.. Mistenker at den jeg tror er LQA kanskje er LQC? På et annet bilde jeg så, kunne det se ut til at LQA stod rundt hjørnet?

ex-Malev Dash 8s by Jens Cedlind, on Flickr

Fine bilder! Tusen takk. Trist å se Q400 maskiner i storage. Håper det er noen andre som vil ha dem.

Og til slutt to på langtidsparkeringa.. Mistenker at den jeg tror er LQA kanskje er LQC? På et annet bilde jeg så, kunne det se ut til at LQA stod rundt hjørnet?

Ja det stemmer, Jens. LQA og LQC står sammen.

Det står forresten også 2 ex-sas Q400er i hangaren ved siden av dem.

Flotte bilde fra Torp. Været var bra og bildene også, takk for bilder fra litt andre plasser i Norge en de store plassene.

Takk takk.
Jeg må i ettertid si at jeg var særs heldig med lyset. Februar/Mars gir ofte fine gode lysforhold :)

Flotte bilder!

Var det du som sto å tok bilder av Malev retroen ved Eurosky hangaren på lørdag rundt 15 tiden?
Jeg var selv ute med Line-bilen å tok bilder da. Så var det noen som sto med et kamera der :)

Last edited:
Det var nok ikke meg. Lørdag så var jeg vel hjemme i Trondheim igjen og feiret bursdag :)

Back