Gratulerer Thomas...:nor
Noen har gullkort på OnePass, andre har Basickort i STAR vettu, Acta!![]()
Statsråder blir vel automatisk pandion?
Jeg mener at disse blir "automatisk invitert" da; mener jeg ihvertfall har sjekket inn to statsråder hvor jeg mener å huske begge var EBP... Kan være galt, eller tilfeldig, selvsagt.pandion kunder er inviterede kunder.....Og ikke noget man automatisk bliver.
F.ex tror jeg ikke at nogen statråd, ja end ikke kongelige er Pandion kunder..
---
Som sagt er det ikke noget man bare bliver...
Pandion kortet er iøvrigt sort
Hilsen
ole
Det er det ingen fast regel for å gjøre seg fortjent til Pandion, da man må bli invitert. Men har skjønt det er at tommelfingerregelen tilsier at man bør ha fløyet for mer enn 300.000kr årlig med SAS de siste 3 årene. (Dvs flygninger med alliense partnere teller ikke)
Pandion i dagens format vil jeg si ikke fungerer godt nok, og det virker litt som om SAS i i villrede hva de egentlig vil med programmet. Man får noen ekstra goder over EBG, som å kunne benytte Fast-Track uansett og man får gratis mat fra cloud shop menyen når man sitter på økonomi. Men akurat som med EBG så er de ikke flinke nok med å gjennkjenne (recognize er vel et "bedre" ord) medlemmene når de reiser
Det samme forvirringen om hva de vil med programmet kan egentlig sies om Eurobonus i sin helhet nå om dagen
Jeg mener at disse blir "automatisk invitert" da; mener jeg ihvertfall har sjekket inn to statsråder hvor jeg mener å huske begge var EBP... Kan være galt, eller tilfeldig, selvsagt.
Alle paa stortinget/regjeringen blir EBG, ikke tale om at de blir Pandion. Hvorfor de blir EBG, fatter jeg ikke, de er jo saa imot fordelsprogrammer innenriks i Norge. Skulle ting vaert rett, hadde de latt vaere aa bruke fordelene sine innenriks. Tror du disse kara har slik integritet at de foelger det? Not bloody likely.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.