Påminnelse til fotokonkurransen

Hermann SF

ScanFlyer Silver
Påminnelse til fotokonkurransen

Minner om at fristen for innsending til fotokonkurransen november er søndag 21.11.2010 kl. 23:59 - merk, utsatt étt døgn.

Tema: kveldsstemning

Akkurat nå er innboksen ganske glissen, men håper selvsagt på flere bidrag. Det er jo så veldig mye bra her inne.

God uke ønskes til alle!:)

Re: Påminnelse til fotokonkurransen

Er stadig ute og prøver, men gjelder kveldssteming for de mørke timene etter sola har gått ned også? :lol:

Må kveldsstemning nødvendigvis bety etter solas nedgang?

Når det er kveld regner jeg med... Alt i fra solnedganger til blåtimen til helt bekmørkt. :)

men poenget mitt er at noen mener kveld er fra blåtimen og utover, men
a) det kommer helt an på årstiden
b)gjør det det, hehe?
c) er slikking av de siste solstråler på et fly regnet som kveldsstemning?

Her nord er det nå ikke lenge til sola forsvinner under horisonten, og ikke dukker opp igjen før i slutten av januar. Vi får jo da muligheter til å ta kveldsstemningsbilder nær sagt hele døgnet! Det var forøvrig et bilde tatt i Tromsø som for mange år siden vant en pris for beste nattbilde i en internasjonal fotokonkurranse (ikke flyfotokonkurranse). Det var tatt midt på dagen 21/12...:cool:

Det er egentlig opp til hver enkelt å bedømme temaet "kveldsstemning", det er jo det som er moro å se hvor mye forskjellig som dukker opp til syvende og sist når det er tid for avstemning.

Men jeg er vel egentlig ganske enig i det Gilera sier ;)

Håper det har kommet inn mange gode forslag, fristen går jo som sagt ut i kveld.

unnskyld meg... kanskje eg er klønete.. men hvor finner eg de innsendte bildene ?

Back