Pam Ann til Oslo

Vil bare legge til at dette showet også bærer preg av homofilt publikum:) Hun er for homofiles rettigheter, og de digger henne:) Så henne i London;)

Vil bare legge til at dette showet også bærer preg av homofilt publikum:) Hun er for homofiles rettigheter, og de digger henne:) Så henne i London;)

Ærlig talt, LN-CMN! Hva var vitsen med den kommentaren? Er det noen som bryr seg om hva hun mener om homofile? Ja, for 10-20 år siden kanskje, men hvem gidder bry seg i dag?

BF:old

Altså, no offense - jeg har selv tenkt meg til showet hennes i CPH - men hun er jo faktisk et gay/transseksuelt ikon, og om jeg husker rett startet karrieren hennes i noen gaybars i London. Det behøver slettes ikke være negativt ladet, men om man ikke er klar over dette (var tydeligvis ikke alle som hadde hørt om henne tidligere) kan det jo være OK å vite.

Ok! Greit nok det, men jeg synes umiddelbart at det hørtes litt merkelig ut å ville "advare" oss andre om det aspektet. Men som sagt, greit nok!

BF:cool2

Mange av hennes største fans er jo folk som jobber som kabinpersonal, så da er det kanskje ikke så rart at det er endel homofile menn blant publikum...
Men man trenger absoultt ikke være homo for å ha sans for henne.

Hva med de som er skeive her inne da..deriblant meg?

Er vi noe å advare om?

Ikke bry deg om det som ble sagt i denne tråden. Kommentaren som advarte mot at mange homofile menn liker Pam Ann fremstod ganske flåsete. Om den var ment slik vet jeg ikke. Jeg har aldri hørt Pam Anns sketcher, men det er sikkert mange uansett legning liker det.

Vel, nå er iallefall alle billettene for lengst utsolgt. Så nå er det uansett for sent for de som ikke har kjøpt.

Vel, nå er iallefall alle billettene for lengst utsolgt. Så nå er det uansett for sent for de som ikke har kjøpt.

Jeg fullførte ikke bookingen nå, men kunne fint få to plasser ved siden av hverandre, plassene var neppe de beste - jeg kjenner ikke Latter - men helt umulig fikk je gikke inntrykk av at det var.

Takk for opplysningen. De to plassene er nå booket av meg.
Prøvde for et par uker siden og da var det ingenting å oppdrive.

Back