På tur igjen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: På tur igjen...

Ja det var ganske så trangt ombord...og ikke noe bedre på Avant class som jeg kunne se.

Nå ser det ut til at det går mot Norwegian og Torino...(...og der kan jeg se på biler!!!)

Originally posted by EB
Nå ser det ut til at det går mot Norwegian og Torino...(...og der kan jeg se på biler!!!)

FIAT eller mer riktig Società Anonima Fabbrica Italiana Automobili Torino? :cool2

Jepp... Nye Croma og nye Punto...samt en del godbiter fra AR...

Kunne ikke være mer enig...og det er i allefall lov å se!!!

Originally posted by EB
Også hørt at det er trangt hos Spanair...:naughty:
Har bara åkt i business med Spanair i A320. Där tyckte jag det var bra med plats. Har dock läst att det ska vara trångt på deras MD..

Og nå er det nye planer...Torino ble nedstemt hjemme. Så da er vi tilbake til Berlin, Hamburg eller en annen by.

Originally posted by EB
Og nå er det nye planer...Torino ble nedstemt hjemme. Så da er vi tilbake til Berlin, Hamburg eller en annen by.
Men vad vill 40-åringen göra? Äta gott, se på bilar, clubbing eller vad? Spanien känns ju för mig festligare än Tyskland...

40 åringen vil til et sted med opplevelser. En by hvor det skjer noe - eller et sted med varme. 37 åringen vil se på biler... Ikke lett...;)

Originally posted by EB
40 åringen vil til et sted med opplevelser. En by hvor det skjer noe - eller et sted med varme. 37 åringen vil se på biler... Ikke lett...;)
Barcelona! :up:
I Barcelona är det bra väder, god mat och faktiskt ganska många tjusiga bilar att titta på. Tror bestämt att jag såg flera Alfa där senast, även om det var mycket SEAT, Touareg och Cayenne.

Originally posted by EB
Barcelona kan være et godt alternativ...
"Kan" ikke....det ER et godt alternativ. Barcelona er topp!! Kultur, mat, strand, drikke, arkitektur etc...

Jo...når du sier det så...ikke er det så mange norske "pensjonister" som har innvandret til byen heller - de holder seg vel i gettoer lenger sør!

Barcelona tiltrekker seg nok en litt yngre garde ja....så får en selv finne ut av hvor en best hører hjemme:)

Enn så lenge går i allefall jeg under grensen for ung/gammel... Nå kan det kanskje se ut som det blir laang tur. Skal ikke se bort i fra at det kan bli en tur til Seattle...

Særlig når du har nær familie over på den andre siden...

Bare på forumet her har vi jo mange nok å besøke i USA...:spin:

Back