På ski over Grø..eh OSL..

viking1965

ScanFlyer Silver
På ski over Grø..eh OSL..

Sendte PM til Putzmeister fredag kveld om at jeg skulle gå på ski til østre bane lørdag morgen. Svaret gjengis ikke her,men det var et eller annet om Northug osv:p
Med vondt i ryggen,flakkende nervøst blikk og utestemmen på full thrust freste jeg gjennom skogen med dødsforakt. Elg er ikke mitt favorittdyr.

_DSC2787_web.jpg

For de av dere som misliker croppingen kan nevnes at det ikke var mere...

_DSC2501_web.jpg

_DSC2558_web.jpg

_DSC2771_web.jpg

_DSC2668_web.jpg

_DSC2807_web.jpg

_DSC2648_web.jpg

"Det er en gutt", sa Vidar.
Synes egentlig det ligner mer på ei dame med de lange øyevippene.
Utstikkerne i panna er vel kanskje litt for avslørende,da:D

_DSC3118_web2.jpg

Denne har vel hele Norge tatt bilde av..

_DSC3139_web.jpg

Litt usikker på om dette er samme fuglen da den "plutselig" dukket opp etter at KLM forsvant..

_DSC3167_web.jpg

Morsomt på jobben:p

_DSC2884_web.jpg

Den første av "de 3 store"

_DSC3066_web.jpg

_DSC2994_web.jpg

Takk til Vidar og Putzmeister for en flott,men vindfull lørdag.

Re: På ski over Grø..eh OSL..

Flotte bilder,Monsen ehhh,Eivind mener jeg.

Ja,det blåste bra i går.Det ble meldt 36 kn fra tårnet,men vi hadde
det som vanlig koselig vi.Takk for i går gutter!

Vidar

Nydelige bilder og flott innsats! Mistenker at 'preparerte løyper' er et ukjent begrep i det området? :lol:

Flott innsats for noen virkelig fine bilder, flint naturfotograf også ser jeg;)

Damn for noen closeup bilder, hva angår dyr i skogen er det tvilsomt om du kan tro helt på hva han Vidar sier :rolleyes:, er vel ikke noen dyre ekspert han :colgate:
Ville gjerne ha set deg på ski, sikkert et morsomt syn hehe, kom audien ikke opp på vollen ?

MVH Torben

Nydelige bilder og flott innsats! Mistenker at 'preparerte løyper' er et ukjent begrep i det området? :lol:

Dårlig med preparerte løyper, gitt. Det selv om både elg og andre skumle dyr hadde gjort mange tapre og gode forsøk på å lage løyper.Den største tabben de gjorde var kanskje å legge samtlige spor på tvers av skogsveien:p

Kronerulling til ei gammel bandvogn eller?? Knallfin serie fra østre bane i fomidagssola. Fin stemning blandt gutta også:D

Dæven steike for en kvalitet... :devot::devot:

Så det var dere som sto på plattformen da jeg og en til kom snublende opp trappa rett etter Korean tok av.. ;)

De gale har det godt og det er bra for disse bildene med stilig cropping gjør bare godt å se på. Artig med fly og vilt :lol:

Vinterbilder på sitt beste det her! Masse flotte vinkler og belysning! :up:

Hadde ca 40 kn vind på fjellet på lørdan.. men over til topic, FANTASTISKE bilder! Virkelig utrolig bra skarphet, utsnitt, kontrast, motiver, skarphet, ja alt som godt kan være. En av de bedre seriene jeg har sett hittil i år!

Djevelig bra bilder! Stod selv rett sør for enden av 01L, og det blåste garantert mer enn 40 knop ofte.. ;-)

Damn for noen closeup bilder, hva angår dyr i skogen er det tvilsomt om du kan tro helt på hva han Vidar sier :rolleyes:, er vel ikke noen dyre ekspert han :colgate:
Ville gjerne ha set deg på ski, sikkert et morsomt syn hehe, kom audien ikke opp på vollen ?

MVH Torben

Hehe,greit nok at jeg ikke er noe vakkert syn på ski,men skulle likt å se en "gammel dansk" også der ute i de dype skogene:lol:

Takk forøvrig for kommentarer.

_DSC2648_web.jpg

"Det er en gutt", sa Vidar.
Synes egentlig det ligner mer på ei dame med de lange øyevippene.
Utstikkerne i panna er vel kanskje litt for avslørende,da:D

For ikke å snakke om den utstikkende "dusken" mellom bakbenene... ;)

Eyecandy deluxe :) Rett og slett nydelig

Kan tenke meg hva Stein sa om ang. å gå på ski :colgate:

Back