• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

P4 om flyspotting..

OSL Inside

ScanFlyer Blue
Kom akuratt hjem fra en hyggelig prat med P4 på Gardermoen.

"Innslaget" blir sendt i morgen tidlig mellom 0700 og 0800..!

:thumbup

Flotte saker! Bare så dumt at Svarstad-Haugland ga den berømte konsesjonen til en kanal jeg ikke vil nevne navnet på en gang, så her på de ytterste skjær på Nordvest-landet er det en god del skurring på P4.
Spottere og deres hverdag kunne jo vært noe for f.ex. Norge Rundt eller noe i den dur også det da...., er ikke noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner en tv-journalist da?:)

Originally posted by LN-SSL
Spottere og deres hverdag kunne jo vært noe for f.ex. Norge Rundt eller noe i den dur også det da...., er ikke noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner en tv-journalist da?:)

Joda, jeg driver og bearbeider gode kolleger fra tid til annen. Men da må det nok helst bli Torp!
Men som en foreløpig erstatning kan jeg jo nevne at Norge Rundt skal ha egen sak om flysim som hobby (kan jeg lese i flightsim.no-forumet). Jeg vet at opptakene ble gjort i går, men det kan vel fortsatt ta fra et par uker eller mer før den kommer. Stay tuned!
:spin:

Back