L LN-RRE Data warehouse consultant 4 Apr 2014 #1 Nå er den på short final 19R. Noen som vet hva denne saken gjør her? Ser ut som den skulle fra Vienna til Gøteborg iflg FR24 Flyet var en 747 400
Nå er den på short final 19R. Noen som vet hva denne saken gjør her? Ser ut som den skulle fra Vienna til Gøteborg iflg FR24 Flyet var en 747 400
Someone Moderator Medlem 4 Apr 2014 #2 Den kommer to ganger i uken og henter laks. Tydeligvis at GOT henger igjen som destinasjon i FR24 da den gikk dit tidligere
Den kommer to ganger i uken og henter laks. Tydeligvis at GOT henger igjen som destinasjon i FR24 da den gikk dit tidligere
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 4 Apr 2014 #3 Someone said: Den kommer to ganger i uken og henter laks. Tydeligvis at GOT henger igjen som destinasjon i FR24 da den gikk dit tidligere Click to expand... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har feilmeldt dette til FR24. Den har jo gått fra OSL i over et år nå. ld Den går forøvrig tre ganger i uka. og ja den henter mye laks, og endle frakt også.
Someone said: Den kommer to ganger i uken og henter laks. Tydeligvis at GOT henger igjen som destinasjon i FR24 da den gikk dit tidligere Click to expand... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har feilmeldt dette til FR24. Den har jo gått fra OSL i over et år nå. ld Den går forøvrig tre ganger i uka. og ja den henter mye laks, og endle frakt også.