E Egenes ScanFlyer Gold 28 May 2010 #1 Øystein Magnusson. Ett enslig bilde av LNTUM fra SVG. Tatt forrige torsdag. Håper dere liker det (Konstruktiv) Kritikk/kommentarer mottas med ett takk!
Øystein Magnusson. Ett enslig bilde av LNTUM fra SVG. Tatt forrige torsdag. Håper dere liker det (Konstruktiv) Kritikk/kommentarer mottas med ett takk!
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 28 May 2010 #2 Re: Øystein Magnusson. Tja, litt kjedelig for å være helt ærlig. Belgen på broen er ikke helt tilknyttet flykroppen så det ser litt "tilfeldig" ut.
Re: Øystein Magnusson. Tja, litt kjedelig for å være helt ærlig. Belgen på broen er ikke helt tilknyttet flykroppen så det ser litt "tilfeldig" ut.
E Egenes ScanFlyer Gold 29 May 2010 #3 Re: Øystein Magnusson. Det pussige er at belgen ikke ble mer tilknyttet!
Halvorsn ScanFlyer Molded 29 May 2010 #4 Re: Øystein Magnusson. Litt vel statisk, kanskje? Noe mer bevegelse rundt bildet, og kanskje et annet utsnitt hadde gjort det mindre stillestående? Ellers så var jo skarpheten helt upåklagelig, og bildet i seg selv er bra
Re: Øystein Magnusson. Litt vel statisk, kanskje? Noe mer bevegelse rundt bildet, og kanskje et annet utsnitt hadde gjort det mindre stillestående? Ellers så var jo skarpheten helt upåklagelig, og bildet i seg selv er bra
E Egenes ScanFlyer Gold 30 May 2010 #5 Re: Øystein Magnusson. Tror ikke det er så mye mer bevegelse i orginalen. Men takk for tipset (til neste gang)
Re: Øystein Magnusson. Tror ikke det er så mye mer bevegelse i orginalen. Men takk for tipset (til neste gang)
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 30 May 2010 #6 Re: Øystein Magnusson. Egenes said: Det pussige er at belgen ikke ble mer tilknyttet! Click to expand... Ikke særlig pussig spørr du meg.
Re: Øystein Magnusson. Egenes said: Det pussige er at belgen ikke ble mer tilknyttet! Click to expand... Ikke særlig pussig spørr du meg.
E Egenes ScanFlyer Gold 30 May 2010 #7 Re: Øystein Magnusson. Den er vel mer tilknyttet på andre siden, pga vinkel på flykroppen?:baeh
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 1 Jun 2010 #8 Re: Øystein Magnusson. Det er den nok, men er ikke det jeg tenker på.