Lennart ScanFlyer Rusty 20 Sep 2023 #1 Ser TCN landet i Tallin 6 september i nye farger ( etterhvert) Kommer den tilbake ?
T TheEirikK ScanFlyer Silver 20 Sep 2023 #2 Re: OY-TCN - Status Lennart said: Ser TCN landet i Tallin 6 september i nye farger ( etterhvert) Kommer den tilbake ? Click to expand... Er allerede i 'nye' farger https://www.jetphotos.com/photo/11051947
Re: OY-TCN - Status Lennart said: Ser TCN landet i Tallin 6 september i nye farger ( etterhvert) Kommer den tilbake ? Click to expand... Er allerede i 'nye' farger https://www.jetphotos.com/photo/11051947
Lennart ScanFlyer Rusty 20 Sep 2023 #3 Re: OY-TCN - Status Av og til så glemmer eg det eg egentlig vil skrive, denne gangen også Skal den til Tallin på service ?
Re: OY-TCN - Status Av og til så glemmer eg det eg egentlig vil skrive, denne gangen også Skal den til Tallin på service ?
LN-MOW Flyklapper Medlem 20 Sep 2023 #4 Re: OY-TCN - Status Ja, ellers ville den ikke blitt malt nå. Last edited: 20 Sep 2023
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 20 Sep 2023 #5 Re: OY-TCN - Status Forbeholdes de fabrikknye maskinene den nyeste dekoren, tro? Les; A339 og kommende neo'er.
Re: OY-TCN - Status Forbeholdes de fabrikknye maskinene den nyeste dekoren, tro? Les; A339 og kommende neo'er.
Trdfly Moderator Medlem 21 Sep 2023 #6 Re: OY-TCN - Status Den var jo nymalt når den kom til DK, er den ikke bare foliert? Trolig på CPH mellom 19aug og 25aug.
Re: OY-TCN - Status Den var jo nymalt når den kom til DK, er den ikke bare foliert? Trolig på CPH mellom 19aug og 25aug.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 21 Sep 2023 #7 Re: OY-TCN - Status Trdfly said: Den var jo nymalt når den kom til DK, er den ikke bare foliert? Trolig på CPH mellom 19aug og 25aug. Click to expand... Sikkert foliert, men mangler "ringen" på motor-dekslene og oransje på winglet'ene. Sånn sett ikke i profil på noen måte, om man skal være veldig pirkete.
Re: OY-TCN - Status Trdfly said: Den var jo nymalt når den kom til DK, er den ikke bare foliert? Trolig på CPH mellom 19aug og 25aug. Click to expand... Sikkert foliert, men mangler "ringen" på motor-dekslene og oransje på winglet'ene. Sånn sett ikke i profil på noen måte, om man skal være veldig pirkete.