LN-MOW Flyklapper Medlem 17 Dec 2004 #1 Ex-SAS DC9-21 LN-RLL/OY-KIA er naa i Venezuela ... bilde er nettopp lastet opp paa Airpics ... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=66952
Ex-SAS DC9-21 LN-RLL/OY-KIA er naa i Venezuela ... bilde er nettopp lastet opp paa Airpics ... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=66952
EB ScanFlyer Inventory Medlem 17 Dec 2004 #2 Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Stakkar... Ser litt sliten ut!
R RolfL ScanFlyer Gold 17 Dec 2004 #3 Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Och bara som information är ju också DC-9-21 SE-DBR/OY-KIE (nu YV-11C) och SE-DBP/OY-KID (nu YV-12C) hos Aeropostal.
Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Och bara som information är ju också DC-9-21 SE-DBR/OY-KIE (nu YV-11C) och SE-DBP/OY-KID (nu YV-12C) hos Aeropostal.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 17 Dec 2004 #4 Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Synes denne flytypen er kul jeg! Ser bra ut og er et skikkelig fly! Hadde foretrukket denne typen fremfor de nye Dash8 som SK bruker. Og om jeg ikke husker feil så skiller det bare 3 seter mellom dem? Korriger meg om jeg tar feil! BZ
Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Synes denne flytypen er kul jeg! Ser bra ut og er et skikkelig fly! Hadde foretrukket denne typen fremfor de nye Dash8 som SK bruker. Og om jeg ikke husker feil så skiller det bare 3 seter mellom dem? Korriger meg om jeg tar feil! BZ
LN-MEH ScanFlyer Gold 17 Dec 2004 #5 Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' DC-9-21 hadde 85 seter til å begynne med,senere hadde den 75 seter så vidt jeg husker.Meget tøffe fly,godt å se at noen av de fortsatt er aktive.
Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' DC-9-21 hadde 85 seter til å begynne med,senere hadde den 75 seter så vidt jeg husker.Meget tøffe fly,godt å se at noen av de fortsatt er aktive.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 17 Dec 2004 #6 Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Og min første flytur noen sinne var med Skate Viking 29. april 1974... Glemmer`n aldri!!!
Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' Og min første flytur noen sinne var med Skate Viking 29. april 1974... Glemmer`n aldri!!!
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 8 Jan 2020 #9 Re: Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' EB said: Og min første flytur noen sinne var med Skate Viking 29. april 1974... Glemmer`n aldri!!! Click to expand... Og jeg hadde min siste DC-9-21 tur Gardermoen-Kjevik med OY-KIA 17 NOV 1999.
Re: Replying to Topic 'OY-KIA paa nye trakter' EB said: Og min første flytur noen sinne var med Skate Viking 29. april 1974... Glemmer`n aldri!!! Click to expand... Og jeg hadde min siste DC-9-21 tur Gardermoen-Kjevik med OY-KIA 17 NOV 1999.