• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Overnatting nært BKK

Re: Overnatting nært BKK

2 års lærlingekontrakt fra 09/06 til 10/08, og midlertidig kontrakt fra 10/08 til 20/03/09.
De på fjorårets kull fikk tre måneders lønn og ID-billetter hele tiden de var inne, dessverre kom denne finanskrisen.. *snufs*

Sjekket du med våre nigerianske venner om de trengte en MD80-mekk ... ? :love

Du kan i ´verste´fall betale for et par timers fotmassasje hos Chang på BKK, de har døgn åpent og gode stoler/ puter :-)

LN-MOW:
Er i harde lønnsforhandlinger, forlanger de matcher lønnen min i dag +25%, og de skal betale mellomlegget mellom ID-pris og full pris for at jeg ikke skal merke forskjellen!

Eirik:
Tenkte uansett å få meg noe massasje når jeg først er i Thailand, noen tips for hvor jeg kan oppnå stimuli i Bangkok?

Dumt at det ikke ble tid til et stopp i Bangkok. Jeg pleier alltid å bli der en natt eller 2...det er en utrolig by. Uansett...god tur.

[QUOTE :

Tenkte uansett å få meg noe massasje når jeg først er i Thailand, noen tips for hvor jeg kan oppnå stimuli i Bangkok?[/QUOTE]

Praktisk talt over alt :-)
.. og skal du ikke forlate flyplassen er det minst 4 forskjellige steder som tilbyr bra massasje døgnet rundt, både utenfor og innenfor passkontrollen, flyplasshotellet har det helt sikkert og.
Hvis dette er ditt første besøk i Bangkok, og du har noen som helst mulighet til å få lagt inn et litt lengre stopp, vil jeg som de andre her sterkt anbefale å gjøre nettopp det !
Booka selv kjapp overnatting nær BKK på vei fra Krabi til Chiang Mai i januar, det kan du trygt ta på sparket v. ankomst, står alltid folk og tilbyr hoteller i alle prisklasser, shuttle buss var inkl. i mitt tilfelle. Får du en bra ID-deal på hotellet som ligger v. terminalen, ville jeg absolutt gått for det.

Last edited:

Hehe..
..da skal jeg få meg litt massasje .. er jo ca. 46 timer i fly for å komme seg hjem fra Bangkok (pluss transfertid ;) ) så godt å få moet musklene. :)
Dessverre har jeg ikke anledning til å utvide besøket noe særlig, får fra 19:00 på torsdag til 8-tiden på fredagen.
Skal ha to dager i Phuket først da, men det er gjerne ikke det samme?

Uansett er nå kofferten pakket - innenfor håndbagasje-reglene, jeg har fått sete 1A på flighten til HEL, så nå logger jeg av!
Adios venner! :)

God tur !

Ville da dratt inn til byen torsdag kveld, ev. overnattet der og :-)
Phuket er fint, Bangkok en helt annen type opplevelse.

Last edited:
Back