Overnatting nært BKK

Re: Overnatting nært BKK

2 års lærlingekontrakt fra 09/06 til 10/08, og midlertidig kontrakt fra 10/08 til 20/03/09.
De på fjorårets kull fikk tre måneders lønn og ID-billetter hele tiden de var inne, dessverre kom denne finanskrisen.. *snufs*

Sjekket du med våre nigerianske venner om de trengte en MD80-mekk ... ? :love

Du kan i ´verste´fall betale for et par timers fotmassasje hos Chang på BKK, de har døgn åpent og gode stoler/ puter :-)

LN-MOW:
Er i harde lønnsforhandlinger, forlanger de matcher lønnen min i dag +25%, og de skal betale mellomlegget mellom ID-pris og full pris for at jeg ikke skal merke forskjellen!

Eirik:
Tenkte uansett å få meg noe massasje når jeg først er i Thailand, noen tips for hvor jeg kan oppnå stimuli i Bangkok?

Dumt at det ikke ble tid til et stopp i Bangkok. Jeg pleier alltid å bli der en natt eller 2...det er en utrolig by. Uansett...god tur.

[QUOTE :

Tenkte uansett å få meg noe massasje når jeg først er i Thailand, noen tips for hvor jeg kan oppnå stimuli i Bangkok?[/QUOTE]

Praktisk talt over alt :-)
.. og skal du ikke forlate flyplassen er det minst 4 forskjellige steder som tilbyr bra massasje døgnet rundt, både utenfor og innenfor passkontrollen, flyplasshotellet har det helt sikkert og.
Hvis dette er ditt første besøk i Bangkok, og du har noen som helst mulighet til å få lagt inn et litt lengre stopp, vil jeg som de andre her sterkt anbefale å gjøre nettopp det !
Booka selv kjapp overnatting nær BKK på vei fra Krabi til Chiang Mai i januar, det kan du trygt ta på sparket v. ankomst, står alltid folk og tilbyr hoteller i alle prisklasser, shuttle buss var inkl. i mitt tilfelle. Får du en bra ID-deal på hotellet som ligger v. terminalen, ville jeg absolutt gått for det.

Last edited:

Hehe..
..da skal jeg få meg litt massasje .. er jo ca. 46 timer i fly for å komme seg hjem fra Bangkok (pluss transfertid ;) ) så godt å få moet musklene. :)
Dessverre har jeg ikke anledning til å utvide besøket noe særlig, får fra 19:00 på torsdag til 8-tiden på fredagen.
Skal ha to dager i Phuket først da, men det er gjerne ikke det samme?

Uansett er nå kofferten pakket - innenfor håndbagasje-reglene, jeg har fått sete 1A på flighten til HEL, så nå logger jeg av!
Adios venner! :)

God tur !

Ville da dratt inn til byen torsdag kveld, ev. overnattet der og :-)
Phuket er fint, Bangkok en helt annen type opplevelse.

Last edited:
Back