"Ovenfra og ned holdning" på OSL.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
"Ovenfra og ned holdning" på OSL.

"Vårs gutta" kan vel ikke reke langs gjerdene med fotfolket, kan vi vel? :72: Neida, her er mitt bidrag til å skape en annen vinkling på flyfoto. Ser ut som jeg må trene enda mer på dette så gi meg et hint om dette er spiselig og gjerne tips og triks til forbedring.

5100799552_32a3e071bc_b.jpg

5100799546_1deebd7131_b.jpg

5100799542_5b0f767fa4_b.jpg

5100799540_79bc4abb0b_b.jpg

5100799538_7b3bc76369_b.jpg

Re: "Ovenfra og ned holdning" på OSL.

Satt suse for noen bilder. Skikkelig stemningsfulle og fine.

Veldig flotte bilder. Det er ikke noe unormalt med disse vinklene.
Ang. det andre bilde du spør om hva det kan være, tør jeg ikke påstå noe. Dette er bare gjetning: Det kan være at det kommer litt mere lys inn i objetivet fra høyre, akkurat i noen sekunder for mye. Lukkertiden har vært litt for lenge. Dette er bare gjetning og ingen påstand.

Det er flyene som skal hvere høyt,ikke fotogtafen,så se å kom deg ned på bakken!!!!!!
Hehe,bare kødda,litt misunnelig bare.

Knallfine bilder og vinkler!!!

Vidar

Bilder i verdensklasse! Disse kan du trygt sende til anerkjente flyblader.

Dette var herlig å se på Cato :D Nattfoto fra tårnet er skikkelig tøft!

Supert, virkelig flotte nattbilder :) mere, mere, mere av dette Cato.

TK

Fantastisk. Hyggelig med litt nye vinklinger. Veldig bra i mørket - vi vil ha mer!

Hehe, dette er en tråd jeg kan scrolle opp og ned flere ganger, se på bildene, så se på de en gang til. Bra, og skikkelig stilig vinkel!:)

Faen va bra Cato :D

dette syns jeg var veldig tøffe bilder, fortsett sånt !!

Nyyyyyydelige bilder! :D Høydepunktet: LH! Flott vinkel, tror jeg har en favoritt nå ;)

Flotte bilder, Cato!
Din "ovenfra og ned holdning" til fotfolket liker jeg slett ikke, men resultatet av holdningen er det lett å leve med:p

Litt utbrente lys på noen av bildene, men siden kontrastomfanget er så pass stort og du samtidig skal ha stjerne-effekt og dype mettede farger, er det vanskelig å unngå.
Fint hvis du neste gang kan legge ved EXIF-data slik at det blir lettere å vurdere kamerasettingene vs resultatet.

Back