Otter og Bever i morgen sol!

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Hver morgen passerer jeg Seattle's vaateste flyplass, og her er noen inntrykk fra i dag tidlig...foerst ut er morgen Beveren i fra Kenmore:

Attachments

• DSC_0605a.jpg
    DSC_0605a.jpg
    71.3 KB · Views: 41
...on time departure...Bever til Friday Harbor og ikringliggande plassar, Otteren paa vei til Victoria British Columbia (Canada)

Attachments

• DSC_0618.JPG
    DSC_0618.JPG
    128.5 KB · Views: 40
FLOTT! Känner att jag snart måste komma med lite bilder själv.. vi får se om jag får till någonting till helgen

Otter klar til take off med Bever i bakgrunnen

Attachments

• DSC_0628.JPG
    DSC_0628.JPG
    105.8 KB · Views: 9
...jeg vet ikke, men har lagt merke til at det er bare Otterene (samtlige) som har dette tauet.....skal se om jeg finner et svar...

Originally posted by dc-8-63
Er enig...og Beveren har baade riktig lukt og viktigst LYD!!!!
Jeg tenkte på Otteren med den lange nesen..Den Beveren der har riktig lukt og lyd ja!:)

Hmmmm... Noe så digg som dette må vel være ulovlig å nyte her i Bondevik-Norge? :D

(Jeg er forøvrig enig i at turbo-Otter er en bastard, men langt bedre enn ingen Otter i det hele tatt!)

ahhh, drømme-drømme.... Selv om jeg skal på fest på gamle Sjøflyhavna i morgen tror jeg neppe det kommer opp mot dette her!! *sukk*

Originally posted by Speedbird
Hva er det tauet som henger av halen på Otter'en?
Jording á la den gummigreia som henger i bakken under enkelte biler? :)

Kjenner ikke amerikanske vaner. Tipper tauet kan være for å lette handling ved brygga - her hjemme har mange sjøfly taustumper under hver ving til dette bruk. Når det blåser og man er alene gir det bedre hold enn glatte rorflater.

Nyyydelige bilder fra Lake Union. Tilbrakte mye tid på bryggene der på 70-tallet (vestsiden). Fikk være med når de hadde frakt-/ferryflighter. Skulle mer enn gjerne bodd i Seattle.

Bævere er bare så rå! Stjernemotorer låter utrolig mye bedre ved taxing på vann enn på asfalt. Har sittet noen dager i Kenmore Harbour også...

:D :D :D

Originally posted by LN-MOW
Vakkert!! Hva kunne vel ikke du ha ghort med min 70-200 linse ... :hi2
Vel jeg innsaa behovet....og stakk en kort tur innom den lokal foto pusheren og glad ut med en Nikkor 70-300mm ED objektiv......:hoho

Fikk et par bilder i fra takterrassen vaar.....som kommer snart

Back