sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 26 Aug 2008 #1 OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Syntes dette var litt stilig Kommenter gjerne...... Har croppet og resized det ned, så det kan nok ha gått litt utover bildekvaliteten. Attachments IMG_3045_2_RESIZE.jpg 97.8 KB · Views: 279
OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Syntes dette var litt stilig Kommenter gjerne...... Har croppet og resized det ned, så det kan nok ha gått litt utover bildekvaliteten.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 27 Aug 2008 #4 Re: OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Det dreier seg nok om opprigging til konsert med The September When.
Re: OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Det dreier seg nok om opprigging til konsert med The September When.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 27 Aug 2008 #5 Re: OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Twin Otter said: Det dreier seg nok om opprigging til konsert med The September When. Click to expand... Er de "operative" igjen? Espen
Re: OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Twin Otter said: Det dreier seg nok om opprigging til konsert med The September When. Click to expand... Er de "operative" igjen? Espen
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 27 Aug 2008 #6 Re: OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Egentlig ikke. De skal ha en konsert ifb med ONS hvis jeg husker riktig.... Ta et søk på rogalandsavis.no så skal du finne info. Er ikke foran en PC nå så jeg kan ikke være mer nøyaktig....
Re: OT: Stavanger sentrum søn 24. aug Egentlig ikke. De skal ha en konsert ifb med ONS hvis jeg husker riktig.... Ta et søk på rogalandsavis.no så skal du finne info. Er ikke foran en PC nå så jeg kan ikke være mer nøyaktig....