Den der var no litt stygg Fredrik!Originally posted by MountainDew
synes no dette er bare noe jåle greier......kaffe latte meg både her og der. Det må da gå an til å drikke Cola istedenfor.
Originally posted by jb1
Starbucks etablerte seg i Frankrike ifjor. Caféeiere i Paris mente at "take-away"-kaffe ikke hadde noe i Frankrike å gjøre, men det ser ut til at det ble en suksess der også. De etablerte seg først med to caféer i Paris, men det kom raskt flere. Enkel tilgang til "take-away" -kaffe var noen av det jeg savnet mest i Frankrike, man kan jo ikke alltid sette seg ned. De kommer nok hit etterhvert også, så mye kaffe som vi nordmenn drikker.
Skal fortelle deg jeg, skal dit på lørdagOriginally posted by Savipix
Originally posted by jb1
Starbucks etablerte seg i Frankrike ifjor. Caféeiere i Paris mente at "take-away"-kaffe ikke hadde noe i Frankrike å gjøre, men det ser ut til at det ble en suksess der også. De etablerte seg først med to caféer i Paris, men det kom raskt flere. Enkel tilgang til "take-away" -kaffe var noen av det jeg savnet mest i Frankrike, man kan jo ikke alltid sette seg ned. De kommer nok hit etterhvert også, så mye kaffe som vi nordmenn drikker.
Vart i Paris ligger dessa Stjärndollar butikerna? Skall till huvudstaden på tisdag.
Originally posted by EB
Tips: Meget sentralt. Men sjekk starbucks.com - der står det nok mer!
PS! Holde deg unna Gingerbread Latte - kvalmt!!!!
Originally posted by Savipix
Originally posted by jb1
Vart i Paris ligger dessa Stjärndollar butikerna? Skall till huvudstaden på tisdag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.