OT. Starbucks på veg til Skandinavia

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date
Replying to Topic 'OT. Starbucks på veg til Skandinavia'

Men om 14 dager - så kan jeg drikke Starbucks både i London og i Dubai..;)

Starbucks etablerte seg i Frankrike ifjor. Caféeiere i Paris mente at "take-away"-kaffe ikke hadde noe i Frankrike å gjøre, men det ser ut til at det ble en suksess der også. De etablerte seg først med to caféer i Paris, men det kom raskt flere. Enkel tilgang til "take-away" -kaffe var noen av det jeg savnet mest i Frankrike, man kan jo ikke alltid sette seg ned. De kommer nok hit etterhvert også, så mye kaffe som vi nordmenn drikker.

Starbucks bygger jo på "den italienske måten" å servere kaffe på...

Originally posted by MountainDew

synes no dette er bare noe jåle greier......kaffe latte meg både her og der. Det må da gå an til å drikke Cola istedenfor.
Den der var no litt stygg Fredrik!
Etter at vi har vært sammen i en del år nå,
så trodde jeg i hvertfall hadde fått deg til å
bli litt mer kaffeorientert og at du skulle bli
kvitt litt av kaffefobien din!

Huff ... nå hører jeg at F16'ene begynner å taxe igjen..
..12 nye F-16 i lowpass over hustaket her med afterburner - fælt!

Cola er ikke bra for tennene dine...(...sier jeg som sluttet med Cola for snart 3 år siden etter å ha drukket den brune brusen hver dag i nesten 20 år!!)

Hvis vi skal få litt luftfart inn i denne diskusjonen (da blir den ikke OT) så vil jo dette gi ekstra inntekter til SAS sin København-Seattle rute...(...en rute de tjener penger på men som sikkert kan gi enda bedre tall eller en rute ekstra?

Kaffe for nordmen flest her i Canada, Tim Hortons! Jaevlig god, og skikkelig vanedannende!!!:alien:

Originally posted by jb1

Starbucks etablerte seg i Frankrike ifjor. Caféeiere i Paris mente at "take-away"-kaffe ikke hadde noe i Frankrike å gjøre, men det ser ut til at det ble en suksess der også. De etablerte seg først med to caféer i Paris, men det kom raskt flere. Enkel tilgang til "take-away" -kaffe var noen av det jeg savnet mest i Frankrike, man kan jo ikke alltid sette seg ned. De kommer nok hit etterhvert også, så mye kaffe som vi nordmenn drikker.

Vart i Paris ligger dessa Stjärndollar butikerna? Skall till huvudstaden på tisdag.

Tips: Meget sentralt. Men sjekk starbucks.com - der står det nok mer!

PS! Holde deg unna Gingerbread Latte - kvalmt!!!!

Originally posted by Savipix

Originally posted by jb1

Vart i Paris ligger dessa Stjärndollar butikerna? Skall till huvudstaden på tisdag.
Skal fortelle deg jeg, skal dit på lørdag :D

Originally posted by EB

Tips: Meget sentralt. Men sjekk starbucks.com - der står det nok mer!

PS! Holde deg unna Gingerbread Latte - kvalmt!!!!

Kvalm?? Neida, den er snadder! Sist jul kjøpte jeg en flaske gingerbreak-syrup, som jeg skal kose meg med denne julen også!

Originally posted by Savipix

Originally posted by jb1

Det ligger iallefall Starbucks ved Opéra,litt nedenfor L'Opéra Garnier i Avénue de l'Opera) og Odéon (rett ved metroen), det finnes visst en til på La Defense for businessfolket. En konkurrent til Starbucks, som er bra, er Columbus-caféene, jeg vet om tre, en like Jardin de Luxembourg og Sorbonne i Rue Soufflot, en annen ved Miromesnil og en i Marais-området.

Back