LN-MOW Flyklapper Medlem 5 Oct 2005 #1 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1128387.ece :up: :up:
THS ScanFlyer Silver 5 Oct 2005 #3 Det er vel ikke mye "vann" (eller skal vi si øl) igjen i bassenget når man er ferdigbadet :cheers:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 5 Oct 2005 #4 Pleier ikke være så mye vin igjen op restauranten heller når vi har gått...
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 5 Oct 2005 #5 Hadde det ikke vært mulig å få etablert et vin-basseng på Enoteca så kunne vi jo legge neste møtet dertil. Alle som vil oppi bassenget må eventuelt ta med eget sugerør! :laola BF
Hadde det ikke vært mulig å få etablert et vin-basseng på Enoteca så kunne vi jo legge neste møtet dertil. Alle som vil oppi bassenget må eventuelt ta med eget sugerør! :laola BF
SK384 ScanFlyer Dusty Medlem 5 Oct 2005 #6 Det diskuteres nytt badeland i Alta for tiden. Kommunestyret skal gjøre vedtak på mandag. Jeg tror jeg må foreslå en lignende basseng for det nye badelandet.:cheers:
Det diskuteres nytt badeland i Alta for tiden. Kommunestyret skal gjøre vedtak på mandag. Jeg tror jeg må foreslå en lignende basseng for det nye badelandet.:cheers: