OT: Metallica til Bergen

Christian

ScanFlyer Blue
Imorgon släpps biljetterna till Metallicas konsert på Bergenhus i sommar.
Jag vill ju naturligtvis åka till den. Någon som vet hur denna fästning ligger i förhållande till Bergen city och Flesland?

Yep, og flybussene har endestasjon der hvor det står "Gullskogården", der ligger SAS Bryggen hotell.

Mvh,

Tror det skal bli bra rift om de billettene...

Ifjor sommer solgte de vel 130.000 biletter til de tre skandinaviske konsertene, og denne gangen er det 20.000 billetter på den eneste konserten i skandinavia...

Svært glad for at mine billetter allerede er kjøpt og betalt vet jeg... ^_^

Jag missade ju förköpen.. räknade fel på tiderna.. mycket illa!
tack för svaren. Ska försöka få tag på biljett imorgon

Hvor er det man får kjøpt disse billettene i morgen?
Jeg bor jo kun 5-10min gange unna Bergenhus Festning (og mange gode minner derfra, fra jeg var maskot i Dreggens Buekorps i 1995! :D)

Hvor er det man får kjøpt disse billettene i morgen?
Jeg bor jo kun 5-10min gange unna Bergenhus Festning (og mange gode minner derfra, fra jeg var maskot i Dreggens Buekorps i 1995! :D)

Så vi har offisielt lov å kalle deg for en rævadilter? :D

-A

PH-NDR: NEI! Var faktisk aldri rævedilter, begynte som vanlig medlem i '94, ble maskot (etter en del interessante hendelser på ett hotell under turen vår til Scarborough det året) i 95 og slager i 96!

Martin: Danke shön!
(ps: kom hjem fra spasertur for litt siden, men tror jeg tar tidlig kveld for å manne meg opp til en ny uke på jobb!)

Har hatt en del stevnemøter nattestid på Bergenshus Festning! Hørt rykter om at det har vært lagret en F86 på festningen. Har bilde av 2 UH1B inne på festningen.

...og da starter billettsalget om en knapp halvtime, og allerede nå er det problematisk å komme seg inn på Billettservice sin hjemmeside..

Lykke til!

Jeg fikk veldig greit tak i billetter. Jeg satt på jobben og nettet klikka litt her, men så ringte jeg en kamerat, han hadde akkuratt bestillt til seg selv, så fikk jeg han til og bestille for meg også. Tok ca 3 minutter, så hadde jeg epost om at bilettene var kjøpt. Hadde egentlig forventet at det skulle være vanskeligere :-)

Med fare for å virke ondskapsfull:

Gjett hva som lå i postkassa idag!!!

:musikk:musikk

Attachments

• Metallica2008.jpg
    Metallica2008.jpg
    95.4 KB · Views: 79
Back