OT (Men det driter eg i ) Heia Viking

Underholdning og underholdning vet ikke helt om jeg er enig.;) Uansett, det er bra Viking holdt seg, de er et lag som vi liker å ha i Tippeligaen.:)

For så vidt bra at Viking holder seg. Tross alt bedre med ett vestlands lag enn et østlands lag, men det er ikke bra at Brann dummer seg så til de grader ut i Stavanger. De burde virkelig skjemmes.

En lykkens dag in deed. Muligheten for å ikke se Viking i Eliten før 2008 var uutholdelig. Takk til Brann, Stabæk, Start og Pelle Nilsson. :clap Nå kan jeg heie på Bryne i kvalikken! Lykke til Bryne!^_^

Originally posted by SK384

For så vidt bra at Viking holder seg. Tross alt bedre med ett vestlands lag enn et østlands lag, men det er ikke bra at Brann dummer seg så til de grader ut i Stavanger. De burde virkelig skjemmes.

Min umiddelbare tanke var at noen på vestlandet hadde snakket sammen.....:wink

Originally posted by TOS

Originally posted by SK384

Min umiddelbare tanke var at noen på vestlandet hadde snakket sammen.....:wink

-Hehe,- ja det skulle ikke forundre meg..... :wow:

-Brann spillte under enhver kritikk,- men de hadde vel ikke noe å vinne heller på den kampen, sølvet var jo i lommen fra før.....,-så da kunne de jo hjelpe Viking med å bli værende ...?

Standard Brann .. de blir grinete og slutter aa spille fotball naar det ikke lenger teller.

Stabaek fikk ihvertfall femteplass og toppscoreren. Helt godkjent etter opprykket. Ingen Europacup neste aar, men kanskje 2008 paa ny stadion!

Selv hadde jeg gleden av aa se Spurs slaa sengevaeterene til Murinho ... Gud hvor deilig !! :clap :clap :clap :EU

(Hvorfor har vi ikke britisk flagg??)

Ja, MOW...jeg var utrolig spent på slutten der. Men som ihugga Spurs-fan så trengte vi dette.

Selv om jeg ble flau over oppførelsen hjemme på Hamar :angry:

Originally posted by LN-MOW

Selv hadde jeg gleden av aa se Spurs slaa sengevaeterene til Murinho ... Gud hvor deilig !! :clap :clap :clap :EU

(Hvorfor har vi ikke britisk flagg??)

Hadde gleden av 2 fotballkamper her i USA i helga: Først se Liverpool følge opp seieren i Champions League tidligere i uke med ny seier i PL. Nå gjelder det bare at Man U følger Blue Shite og taper et par kamper, så blir dette bra!!

Bra at Viking og Tromsø holdt seg i tippeligaen.:)

Originally posted by LN-MOW

Standard Brann .. de blir grinete og slutter aa spille fotball naar det ikke lenger teller.

Vel denne sesongen, som forrige, sluttet de vel egentlig å spille fotball mye før det. Har ikke blitt mange poeng i september og oktober. I går var det en flau forestilling.

Tom Nordlie hadde aldri blitt helt uten hjelp fra gamle venner...! ^_^

Men det er godt å se Viking klare seg, Start må jo ha en lag å sende hjem som slakt i "lokaloppgjøret" på Sørlandets Stadion neste år, eller hva Bizflyer? :cool:

Originally posted by Trety

Tom Nordlie hadde aldri blitt helt uten hjelp fra gamle venner...! ^_^

Men det er godt å se Viking klare seg, Start må jo ha en lag å sende hjem som slakt i "lokaloppgjøret" på Sørlandets Stadion neste år, eller hva Bizflyer? :cool:

Tja, de "gode vennene" skuffet litt i forrige serierunde mot Tromsø da :lol:

Originally posted by GFL
Tja, de "gode vennene" skuffet litt i forrige serierunde mot Tromsø da :lol:

Arbeidsuhell, GFL, arbeidsuhell. Uansett måtte de i godt rivaliserende ånd holde lViking litt på pinebenken. :p

Stabaek fikk ihvertfall femteplass og toppscoreren. Helt godkjent etter opprykket. Ingen Europacup neste aar, men kanskje 2008 paa ny stadion!

Stabæk er mine helter etter at de fikk dytta molboene ned det første trinnet på trappen nedover i divisjonenene :clap :clap

Originally posted by ENKB

Stabæk er mine helter etter at de fikk dytta molboene ned det første trinnet på trappen nedover i divisjonenene :clap :clap

Ja... ser dere? Kristiansundere driter i om de får til noe selv eller ikke bare de får ymte frempå med kvalm og nedrakking på Molde. Det går igjen i hver en eneste tråd. Men til alt overmål da, så er Molde treneren Arild Stavrum fra Kristiansund. Det bærer han forsåvidt preg av også. Arrogant som faen, komplett ududgelig i ett og alt når det gjelder trenerjobben og senest i går ba han Tornekrattet (Moldes supporterklubb) om å holde seg vekk fra stadion når det er kamp. Uttaler seg ofte negativt om andre (hørt den før fra KSU eller?), ikke bare om lag som Molde skal møte, men også enkeltspillere. Ikke rart at hele Norge hater fyren. Faen... folk her i byen er flaue over hans handlinger.

Jeg hadde rett og slett vondt i kroppen før KAMPEN på søndag, men det hele løste seg helt optimalt. Viking reddet plassen uten å måtte spille kvalik. Nå sier vi bare heia Bryne.

hilsen rogalending

Ja... ser dere? Kristiansundere driter i om de får til noe selv eller ikke bare de får ymte frempå med kvalm og nedrakking på Molde. Det går igjen i hver en eneste tråd. Men til alt overmål da, så er Molde treneren Arild Stavrum fra Kristiansund. Det bærer han forsåvidt preg av også. Arrogant som faen, komplett ududgelig i ett og alt når det gjelder trenerjobben og senest i går ba han Tornekrattet (Moldes supporterklubb) om å holde seg vekk fra stadion når det er kamp. Uttaler seg ofte negativt om andre (hørt den før fra KSU eller?), ikke bare om lag som Molde skal møte, men også enkeltspillere. Ikke rart at hele Norge hater fyren. Faen... folk her i byen er flaue over hans handlinger.

Der var du jo, begynte å tro at du hadde gravd deg ned jeg :wow:

Molde treneren Arild Stavrum fra Kristiansund. Det bærer han forsåvidt preg av også. Arrogant som faen, komplett ududgelig i ett og alt når det gjelder trenerjobben

Med andre ord så passer han utmerket i MFK

Ikke rart at hele Norge hater fyren

Merkelig påstand, jeg har inntrykk av at det er molde "hele Norge" hater :o
Her på berget så er jo store diskusjoner om hvor statuen av stavrum skal stå :clap

Back