• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Krigen i Irak over innen fredag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
At ingen tenkte paa dette tidligere!! :D

Subject: Pentagon announced today the formation of a new 500-man elite fighting unit

Bulletin:

The Pentagon announced today the formation of a new 500-man elite fighting unit called the United States Redneck Special Forces.

These Alabama, Arkansas, Georgia, Kentucky, Mississippi, Missouri, Oklahoma, Tennessee and Texas boys will be dropped off into Iraq and have been given only the following facts about terrorists:

1. The season opened today.
2. There is no limit.
3. They taste just like chicken.
4. They don't like beer, pickups, country music or Jesus.
5. They are DIRECTLY RESPONSIBLE for the death of Dale Earnhardt.

We expect the problem in Iraq to be over by Friday

Replying to Topic 'OT: Krigen i Irak over innen fredag'

Originally posted by LN-MOW

At ingen tenkte paa dette tidligere!! :D

Subject: Pentagon announced today the formation of a new 500-man elite fighting unit

Bulletin:

The Pentagon announced today the formation of a new 500-man elite fighting unit called the United States Redneck Special Forces.

These Alabama, Arkansas, Georgia, Kentucky, Mississippi, Missouri, Oklahoma, Tennessee and Texas boys will be dropped off into Iraq and have been given only the following facts about terrorists:

1. The season opened today.
2. There is no limit.
3. They taste just like chicken.
4. They don't like beer, pickups, country music or Jesus.
5. They are DIRECTLY RESPONSIBLE for the death of Dale Earnhardt.

We expect the problem in Iraq to be over by Friday

Skrevet af George W i ramme alvor :mol :mol :musikk

Alle Stavangerfolk: Sett på countrymusikken på full guffe! Det kan hende det dukker opp et par små, hvite fly.

Anbefaler Waylon Jennings... :up:

Legg til et rykte om mulige terroraksjoner mot NASCAR og jeg ville gitt irakerne til torsdag. :)

.. eller Anheuser Busch som terrormaal!
.. da tror jeg faktisk at jeg ogsaa hadde meldt meg inn i Al Quaida..

Hva med denne da::

Moralsk test:

Husk at ditt svar må være ærlig og spontant. Vennligst les videre og tenk nøye gjennom hver enkelt informasjon som du får fremlagt.

Situasjonen

Du er i Florida, mer spesifikt i Miami. Det er kaos overalt med en alvorlig oversvømmelse forårsaket av en orkan. Flommen er av bibelske dimensjoner. Du er en fotojournalist ansatt i en av de største avisene og du er fanget i midten av denne episke katastrofen.

Situasjonen er nærmest håpløs. Du forsøker å ta bilder som vil gi fart på din karriere. Det flyter hus og folk overalt rundt deg, hvor noen forsvinner under vannet.

Moder jord får utløp for alle sine destruktive krefter.

Testen

Med ett ser du en mann i vannet. Han kjemper for sitt liv for å unngå å bli dratt ned av rester og skrap som flyter i vannet. Du går nærmere. På en eller annen måte virker denne mannen kjent. Plutselig går det opp for deg hvem det er.

Det er George W. Bush!

Samtidig konstaterer du at det rasende vannet er i ferd med å dra han under for godt. Du har to muligheter: du kan redde livet til presidenten eller du kan ta et dramatisk Pulitzer-prisvinnende bilde ved å dokumentere døden til en av verdens mektigste politikere.

Spørsmålet

Her er spørsmålet og vennligst gi et ærlig svar:

Ville du valgt høykontrast fargefilm eller ville du gått for den klassiske enkeltheten med sort/hvitt film?

Jeg tror jeg hadde kjoert farger ... da har man muligheten til aa redigere bildet digitalt til sort-hvitt senere ...

Back