OT Har kjøpt nye bil

Lennart

ScanFlyer Rusty
OT Har kjøpt nye bil

Bare nesten ny
En 97 Primera 2,0 slx. Nå skal ingen fly slippe unna min linse

Attachments

• Min nye bil.jpg
    Min nye bil.jpg
    166 KB · Views: 9
Replying to Topic 'OT Har kjøpt nye bil'

Originally posted by Savipix

Japanese car always good buy!

I know
Solgte en 97 Primera SRI for nøyaktig 3 år siden :up:
God bil , AC, og automat for de gamle :biggrin

Grattis!! Bil er og blir morsomt...:spin:

Mens Leorim har investert i ny bil har jeg endelig fått solgt en bil i dag. Har prøvd å bli kvitt Hiace'en min en stund, men i dag ser det endelig ut som salg går i orden. Deilig å bli kvitt den nå før sommeren.

Da kommer det vel ny bil snart?

Det der er skikkelig utrykningsbil, Lennart. Allerede en moderne klassiker innen bil-engineering. Pass på farten! :)

Originally posted by EB

Da kommer det vel ny bil snart?

Nye (brukte) bilen er allerede kjøpt inn. Det blegjort for en tid tilbake. Nå er jeg den stolte eier av en VW Caravelle TDI Syncro. Den er forhåpentligvis betydlig bedre enn Hiace'en var under vinterforhold. Både kona og jeg var begge skjønt enig om at vi skulle ha stor bil igjen når Hiace'en skulle skiftes ut. Råpraktisk med slik bil når ungene, tvillingvogn, sykler, spark, akebrett, pulk etc skal fraktes rundt.

Gratulerer Leorim! :cheers:

Primera P11 ('97-'02) er i mine øyne den suverent beste Primera noensinne. Jeg har kjørt mange kilometre i opphavets tidligere '97 SRi, og jeg må si det er svært sjelden man er borti en bil som så til de grader kjører fra det meste av biler rundt seg.

Originally posted by Trety

Gratulerer Leorim! :cheers:

Primera P11 ('97-'02) er i mine øyne den suverent beste Primera noensinne. Jeg har kjørt mange kilometre i opphavets tidligere '97 SRi, og jeg må si det er svært sjelden man er borti en bil som så til de grader kjører fra det meste av biler rundt seg.

Thanx. Er faktisk min fjerde Nissan, så jeg trives med riskokere , :D

Originally posted by Leorim
Thanx. Er faktisk min fjerde Nissan, så jeg trives med riskokere , :D

I og med at denne er bygd i Sunderland i England, blir det kanskje toastkoker? :D
Jeg har bare hatt 1 Nissan (2003 Almera Spring), men det har vært tett på flere ganger. Når jeg kjøpte V50'n var jeg ganske bestemt på X-Trail, men jeg fikk et altfor dårlig tilbud på den fra den lokale forhandleren. Og for å si det sånn: Det kan lett bli Nissan i fremtiden!

Ser jammen meg ut som bilen din har tjenestegjort i mine strøk også gitt, Leo! :D

Er ett sjeldent reg-nummer på mine trakter
Bare ikke bilen får hjemlengsel :spin:

Akkja, føler at jeg snart må henge med. Min Citroen CX 22TRS 1986 er exactly 20 år i mitt navn i morgen. 104.000 KM kun !! BLØTKAKEPARTY I GARASJEN ! :cheers:

Enig at folk gjerne må styre unna pastakokeren Alfa...;) Sjarmen forsvinner når vi må hilse på for mange hver dag...

Min onkel hadde Alfa Sud på 70-tallet. Dårlige greier.
Kvaliteten er fortsatt på samme nivå sier han.

Vel, pastakoker / toastkoker eller riskoker...

Jeg digger risen best jeg...Dette er min 2. Patrol....før det en møkkabil av en 'zuki', før det igjen en eeenda værre bil av en Scorpio + + +

Nei, riskokerne putrer og går, og med den fremkommeligheten denne gir, så skal jeg ikke klage!

:devot:

Attachments

• patrolen.jpg
    patrolen.jpg
    153.5 KB · Views: 10
Back