G G-COLE ScanFlyer Gold 10 Jan 2007 #1 Da var det slutt på rgnet en liten stund her i Bergen, men opphold er det ikke.... -Det har begynnt å snø og sludde litt ! Ikke lett å ta bilde da,- når det er slikt vær.... Attachments BGO_.jpg 61.7 KB · Views: 8
Da var det slutt på rgnet en liten stund her i Bergen, men opphold er det ikke.... -Det har begynnt å snø og sludde litt ! Ikke lett å ta bilde da,- når det er slikt vær....
Jan ScanFlyer Gold 10 Jan 2007 #2 Læste for nylig at Bergen har sat record her i vinter med 68! regnvejrsdage i træk Fy for pyfer !!! Bortset for det, er det ikke meget bedre her i Jylland
Læste for nylig at Bergen har sat record her i vinter med 68! regnvejrsdage i træk Fy for pyfer !!! Bortset for det, er det ikke meget bedre her i Jylland
E ENKB ScanFlyer Gold 11 Jan 2007 #4 Men da blir det vel ikke ny Norgesrekord da, eller var det såppass mye våt snø at gårsdagen også teller ?
Men da blir det vel ikke ny Norgesrekord da, eller var det såppass mye våt snø at gårsdagen også teller ?
Someone Moderator Medlem 11 Jan 2007 #5 Regner ikke både snø og regn som nedbør? Våt blir man jo uansett
I Isbamse ScanFlyer Gold 11 Jan 2007 #6 Nettopp tilbake i TOS etter konferanse i SVG. Godt å være tilbake et sted hvor det er VINTER!!! :colgate:
Nettopp tilbake i TOS etter konferanse i SVG. Godt å være tilbake et sted hvor det er VINTER!!! :colgate:
G G-COLE ScanFlyer Gold 11 Jan 2007 #7 -Men "vinteren" var kortvarig her i Bergen ! -nå er det nesten 2 grader her hjemme, og det har begynnt å regne igjen. -Så det blir vel minst 80 dager ....... ehm...... Web-kamera til BT er tatt 13.29 ...... Attachments Flesland_web_.jpg 28.6 KB · Views: 8
-Men "vinteren" var kortvarig her i Bergen ! -nå er det nesten 2 grader her hjemme, og det har begynnt å regne igjen. -Så det blir vel minst 80 dager ....... ehm...... Web-kamera til BT er tatt 13.29 ......
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 11 Jan 2007 #8 Var sandelig hvitt på bakken i KrSand også i dag da jeg skulle gå på jobben. Men det hadde begynt å regne da jeg kom ut, så det varte ikke lenge før de hvite var regnet bort! BF:cool2
Var sandelig hvitt på bakken i KrSand også i dag da jeg skulle gå på jobben. Men det hadde begynt å regne da jeg kom ut, så det varte ikke lenge før de hvite var regnet bort! BF:cool2
LN-EIR ScanFlyer Silver 11 Jan 2007 #9 Originally posted by ENKB Men da blir det vel ikke ny Norgesrekord da, eller var det såppass mye våt snø at gårsdagen også teller ? Click to expand... Nedbør er nedbør..
Originally posted by ENKB Men da blir det vel ikke ny Norgesrekord da, eller var det såppass mye våt snø at gårsdagen også teller ? Click to expand... Nedbør er nedbør..