• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Bursdagsgave - Ipod Nano

Replying to Topic 'OT: Bursdagsgave - Ipod Nano'

En liten FM-transmitter loeser den saken helt greit. Eller enda bedre, en gammeldags kassett-konverter for de som fortsatt kar kassettspiller i bilen.

Noen bilstereoer har ogsaa en inn-audioplugg. Den passer alle typer spillere. Selv laptop. :D

...ja den FM transmitteren virker jo saaa bra:cool2 :jumpin :jumpin :baeh :baeh

Ipod ikke best i test kan man lese http://www.nettavisen.no/it/article672236.ece
Dessuten, MP3 spillere vil dø http://www.nettavisen.no/it/article671008.ece

siste utsagn kan jeg støtte, etter at jeg, gammlefar, fikk mobil med mp3spiller så har vel ikke jeg rørt mp3spiller'n.

/Geir

iPoden er veldig brukervennlig, det masse av Apple's styr rundt iTunes som ergrer meg, men jeg likte godt at den lille italienerinnen var sin egen musikksjef etter 3 minutter....utmerket for meg som er hennes evige support avdeling!!!...

Sett fra en annen vinkel; ironisk nok kan en vel sammenligne iPod med Windows naar det gjelder dominans....og spesiellt paa tilbehoer siden.....

Originally posted by dc-8-63

...ja den FM transmitteren virker jo saaa bra:cool2 :jumpin :jumpin :baeh :baeh

No problems. Bare styr unna de daarlige og billige. Min iRiver funker som en droem.

iRiver fungerer daarlig i Range Roveren....fordi den har en meget god antenne innebygget.....men det finnes iPod loesninger for Renge Rover ogsaa.....hi hi

Originally posted by dc-8-63
...hmmm hvordan er Volvo's link mellom Zen og Bil Stereoen ?? iPod linken til Volvo er utmerket!!! har full iPod kontroll fra rattet!...ikke var det dyrt heller, vaar V70 hadde alle kabler paa plass, saa en liten duppedings og voila!!....

Nå er jeg neimen ikke sikker på om man får noe Ipod-støtte heller i V50'n (ihvertfall her på berget). Det er mulig det ligger noe klart, men da må det være en av Volvo's best bevarte hemmeligheter, det ble nemlig ikke nevnt hverken som standardutstyr eller opsjon. Jeg får trøste meg med CD-skifteren. :)

Men for de som ikke har originalmontert stereo er støtte for alskens MP3-spillere ikke noe problem lengre. Mange ISO-spillere kommer nemlig nå med USB-utgang.

Så 4GB ipod på Sams i dag, 230 dollar, eller ca 1550kr
Selv hadde jeg heller kjøpt Zen, siden en nano rett og slett forsvinner i hånda mi.
Les gjerne på Cnet, det virker som om Zen er et bedre kjøp.

Uansett, jeg får klare meg med bærbar pc, media direct og sennheizer inntil videre, så blir det zen og quietcomfort 2 til høsten. quietcomfort 3 så ikke spes fristende ut!

.. og dette tilleggsutstyret maa vaere bortimot obligatorisk!

_icarta_1150798695__420506v.jpg

Back