• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Osndag morgen gitt!

Utflyttet

Ute på tur
Endelig funnet noe ille med NRK-streiken! Det positive er jo natten lang med Are og Odin, masse Christoffer Schau og slikt, men når jeg skulle inn i nettradioen og høre på herrene i går kveld så var det andre toner, alskens progressive og moderne musikk. Nei, nå har streiken gått langt nok. ;)

-A

Replying to Topic 'Osndag morgen gitt!'

God morgen fra hovedstaden... Håper på bedre vær i bergen enn det det er nå i Oslo... Flyr med Norwegian over fjellene til Bergen for å være med British Airways på fjorden i kveld... Ha en bedre onsdag...:hi2

12 grader, blå himmel og solen på vei opp. Værmelding her:

http://met.no/meteogram/bergen.html

Vi skal opp i 18 grader svak bris fra nordvest.

-A

glad onsdag! Da er bilen vasket for all pollenen som samlet seg i løpet av to uker på P4 på OSL. Puh! Søndag blir det LCY!!!!

Sjekk denne saken på dagbladet.no

God morgen. Da er man på plass på jobb og det er tid for å ta fatt på dagens arbeidsoppgaver.....og nå synes jeg det virker som om solen holder på og komme seg gjennom skylaget :)

God formiddag, nettopp stått opp:D Noen kan jo sove lenge å:p Synd at det ble 2-2mellom stabæk og vif i går..... kjedelig første omgang, da stabæk styrte og en morsom andreomgang hvor vif styrte.

Ellers i dag er vel å sykle til elkjøp, å kjøpe noen brenn bare cder... ellers er det bare å slappe av. :musikk

God formiddag fra York! Solen skinner og det er varmt og godt.:spin:

I morgen skal jeg teste Ryanair for første gang - Stansted til Salzburg. Det blir jo interessant å se hvor ille det kan være....;) Billig var det iallefall, med ca 1500 NOK for 2 barn og 2 voksne t/r.

Noen tips til ting man må få med seg i Salzburg...?

God morgen fra Mexicogulfens bredde hvor solen skinner fra lettskyet himmel. Sitter med et saerdeles ustabilt traadloest nett, men jeg fikk da iallefall med meg paa radioen at Petter Stordalen har kjoept Rica. Jaja ...

Men naa maa da NRK-streiken snart ta slutt!! Heldigvis er det en stund til neste Tippeligarunde...

Sitter og koser meg med selvtraktet kaffe og har ingen planer for dagen. Neste flight er foerst tidlig torsdag morgen ..

Originally posted by TOS

God formiddag fra York! Solen skinner og det er varmt og godt.:spin:

I morgen skal jeg teste Ryanair for første gang - Stansted til Salzburg. Det blir jo interessant å se hvor ille det kan være....;) Billig var det iallefall, med ca 1500 NOK for 2 barn og 2 voksne t/r.

Noen tips til ting man må få med seg i Salzburg...?

Er det ikke i Salzburg Red Bull DC-6B'n er??

Back