Oslo-Wien-Kiev-Wien-Oslo

Jeg har skrytt av dine rapporter tidligere og gjør det igjen, dette var meget bra. Både Wien og Kiev er ukjente byer for meg, det får jeg se til å gjøre noe med.

Tusen takk for alle tilbakemeldinger - det gir inspirasjon til å skrive flere rapporter. Neste rapport inkluderer bl.a. innenriksreiser i Tyrkia og intraeuropeisk med Boeing 777 ;)

Knallrapport - nok en gang. Ser at jeg har funnet læreren min når det gjelder å legge ved bilder. Booke tid - nå!

Jeg stiller opp!!

Tak for rapport. Flyver selv OS CPH-VIE-BRU i morgen, og retur fredag (DKK1093,-). Glæder mig til inflight servering og lounges i VIE, som jeg ikke har været i siden 2003-04?

Hvilken rad satt du på på Fokker-100 maskinene? Slik jeg leser det har de akkurat som Swiss veldig stor forskjell i benplass mellom de første radene og de bakre. 35" vs 30"

Hvilken rad satt du på på Fokker-100 maskinene? Slik jeg leser det har de akkurat som Swiss veldig stor forskjell i benplass mellom de første radene og de bakre. 35" vs 30"

Jeg satt på 5A, 5A og 4A i Fokker 100-maskinene - og benplassen fremme i flyet var meget bra. Jeg kan tenke meg at den er dårligere lenger bak. Heldigvis kan man velge seter ved bestilling hos Austrian.

Jeg fikk 5 t/r VIE også da jeg booket i går. Det var første tilgjengelige rad..

Back