Oslo - Shanghai med Aeroflot, Business!

Takk for korreksjonen. Jeg var på nippet til å vurdere Aeroflot til Asia, men jeg skjønner at de er fremdeles ikke helt klare på bakken. Og jeg antar at problemene vil potensielt bli enda større hvis man flyr economy.
Når det gjelder bakkeproblemer på SVO, så tror jeg ikke det betyr noe som helst hvilken klasse du flyr i. Hun jeg var borti kunne ikke bry seg mindre om du var kongen en gang. Der var det bare å vente til hun var ferdig å røyke uansett, og en kø var en kø.

Ubehagelige opplevelser kan man oppleve overalt, tror ikke SVO er verken bedre eller verre en andre plasser.
Jeg reiste med KLM til Venezia for noen år siden, og da ble bagasjen vår igjen i Amsterdam. Da vi gikk på mistet bagasje avdelingen, skjulte betjeningen seg bak et forheng, sannsynligvis i frykt for personlige represalier, noe som gjorde situasjonen ytterst mistenkelig. Vi hadde tydelig følelsen av at de prøvde å lure oss, men heldigvis fikk vi får bagasje dagen etter.
På min tur denne gangen synes jeg ikke jeg har noe spesielt å utsette på flyplassbetjeningen. Men allerede om noen uker til flytter flyavgangen til Oslo til den nye terminalen, håper det blir enda bedre da.
Til syvende å sist, mener jeg pris, kort reiserute, og komfort bør avgjøre hvilket selskap man velger. Aeroflot har også fordelsprogram man kan melde seg inn på ved første booking.

Ubehagelige opplevelser kan man oppleve overalt, tror ikke SVO er verken bedre eller verre en andre plasser.
Jeg reiste med KLM til Venezia for noen år siden, og da ble bagasjen vår igjen i Amsterdam. Da vi gikk på mistet bagasje avdelingen, skjulte betjeningen seg bak et forheng, sannsynligvis i frykt for personlige represalier, noe som gjorde situasjonen ytterst mistenkelig. Vi hadde tydelig følelsen av at de prøvde å lure oss, men heldigvis fikk vi får bagasje dagen etter.
På min tur denne gangen synes jeg ikke jeg har noe spesielt å utsette på flyplassbetjeningen. Men allerede om noen uker til flytter flyavgangen til Oslo til den nye terminalen, håper det blir enda bedre da.
Til syvende å sist, mener jeg pris, kort reiserute, og komfort bør avgjøre hvilket selskap man velger. Aeroflot har også fordelsprogram man kan melde seg inn på ved første booking.
Jo, jeg kan med stor sikkerhet si at SVO er værre enn det meste annet. Alle andre steder får du hjelp (mer eller mindre) hvis noe skjer. Her kunne de ikke brydd seg mindre. Hun mente også på fullt alvor at aller helst burde vi komme tilbake to dager senere å hente bagasjen. At vi var på andre siden av kloden var da ikke hennes problem.

Dette er ikke et personproblem, men et stasjonsproblem. Å fly inn og ut av SVO får den amerikanske immigrasjonen til å fremstå som direkte serviceinnstillt! :)

Back