Oslo-Maldivene direkte?

Halvveis positiv. Vil ikke at Maldivene skal bli Cran Canaria, men det er jo et fantastisk reisemål som kjøpesterke nordmenn garantert vil benytte seg av om et slikt tilbud kommer.
 
Halvveis positiv. Vil ikke at Maldivene skal bli Cran Canaria, men det er jo et fantastisk reisemål som kjøpesterke nordmenn garantert vil benytte seg av om et slikt tilbud kommer.

Da er det å være tidlig ute med andre ord? Før turistene helt flommer over øyene?
 
Ingen fare for at MLE = LPA. Maldiviske myndigheter har kjørt en hard policy siden de ble sjokkert av de første hippi-backpackerne (maldiverne er strenge muslimer), med fokus på high-end, små resorts (det er jo begrenset med plass) og kvalitet i alle ledd. Selv fløy jeg 767-300 med Lauda Air VIE-MLE på bryllupsreise i 2002 - og videre til "vår" lille øy med en av Trans Maldivian Airways' Twin Ottere på flottører. Kan anbefales på det skerkeste!
 
Disse øyene bør vel stå høyt på prioritet hos de fleste som er glad i å reise, før det ikke er annet enn grunne sandbanker igjen.
 
Fløy 757 til Male for noen år siden. Trangt som nøkken, men verdt det når vi kom fram. Beste ferien noengang, hvis man har evnen til å slappe helt av, og ikke på død og liv må være veldig aktive. Aktivitetene begrenset seg til drikking av øl under palme, snorkling og volleyball.
 
Var på Maldivene i Sep/Okt anbefales på det sterkeste. '
FRA-MLE med Condor 767-3er, hjem MLE-MUC med LTU A332
 

Attachments

  • ltu.jpg
    ltu.jpg
    29 KB · Views: 549
Dro fram logboka mi. I 1984 fløy SQ ei mjølkerute CPH-ZÜRICH-BAHRAIN-MALE-SINGAPORE.

Grep sjansen siden SQ tillot stopover på MLE og fikk med meg Maldivene uten å betale mer enn for hotell på en tur til SIN og KUL.

Bodde på Furana med saltvann i dusjen !! I dag heter øya noe annet med stor resort.

Datoen var 16.12.84 og det var SQ B 742 9V-SQP vi fløy...
 
Back
Top