Oslo - Liverpool - Nice

At prisen nå er NOK 700 betyr ingen ting - du måp tenke på hva prisen blir når du ikke rekker flyet og må kjøpe ny billett! Da blir valget meget enkelt - LUFTHANSA!!!

Så vidt jeg forsto det så var vel billettene kjøpt allerede ved postingstidspunktet så akkurat det er det lite å gjøre med.

Du får satse på at alt går på skinner og at du rekker EasyJet-flighten.

Kan kanskje bli billigere å kjøpe nye billetter - da vil NOK 700 i ekstrautgifter være peanuts i forhold til hotel, ny billett kjøpt samme dag etc.

Nå har jeg hørt det også, 700,- en vei til NCE er visst dyrt.....hallo, man må faktisk betale for å fly men dessverre, de siste årene har folk blitt vant med å betale godt under kr 700,-. pr. vei og det har skapt et feil bilde i samfunnet ogm hvor billig det skal være å fly.....heldigvis er prisene på vei oppover!

Ja, prisene skal opp! Det kan jo bety at færre mennesker tar seg råd til å reise. Er det et ønske også?

700 kr envei er en bra pris, men ser juli er langt over 2000. Så Norwegian bør vel tjene litt penger nå. Men en mellomting mellom de prisene kunnet passet meg bra! Heldigvis har vi Lufthansa ;)

Last edited:
Ja, prisene skal opp! Det kan jo bety at færre mennesker tar seg råd til å reise. Er det et ønske også?

700 kr envei er en bra pris, men ser juli er langt over 2000. Så Norwegian bør vel tjene litt penger nå. Men en mellomting mellom de prisene kunnet passet meg bra! Heldigvis har vi Lufthansa ;)

Endel low yield pax vil muligens forsvinne men slik er det overalt i samfunnet...prisene stiger og etterspørselen daler. Det er jo slik at folk skal fly billigst mulig og bruke mest mulig på destinasjonen. Nå må man betale litt mer for reisen og kanskje bruke mindre på reisemålet, tror langt de fleste er villige til det.:D

Back