– Nå synes jeg Thon skal snakke med hotellene som ligger i området og få dem med på ideen.
Sto jo litt om å starte byggingen av pir B i pressen tidligere i år.Og med manko på broer+overskudd er det vel ikke noe problem for OSL å starte byggingen.De aller fleste storflyplasser i Europa har jo hatt/har en markant utbygging de siste åra,og når trafikken på OSL bare går en vei er det vel det beste og være føre var,selvom det er typisk norsk og ikke være det:sarcOriginally posted by Chainly
Lurer nå mer på hvor de non schengen gatene, og vanlig bro gatene vi trenger er jeg...
Er litt manko på slike ting der oppe til tider.. og er redd at det ikke blir noe bedre utover sommeren, med økt trafikk.
Originally posted by EB
Når vi snakker om Arlanda... Jeg liker ikke den nye banen...det tar utrolig mye lengre tid når man lander på den og må takse halve Sverige rundt før du kommer til terminalen!:naughty:
Arlanda har ikke mer kapasitet enn OSL i dag, da den gamle kryssbanen ikke tilfører kapasitet i det hele tatt.
Originally posted by ANX
Unnskyld, eh, det er noe jeg ikke forstår her:
GM ble bygget med to runways. Få år etter snakket man om å stenge den ene.
Da blir jo den luftige idéen om tre runways "litt" inkonsekvent, eller?
Men hva er nytt i "annerledeslandet"! Urdårlig planlegging som med bilveier.
Vi hadde engang et vedtak om å legge hovedflyplass til Hurum, som ble ....
Kan bli mange politikere som "renner ut i havet" før DEN asfalten skal legges.
Avinor har jo ikke penger til noesomhelst, de må jo lage overskudd til STATEN.
Tiltredes!!! (For de som leste Dagbladet i riktig gaaamle dager....)
![]()
![]()
:sarc
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.