OSL: Statistikk over ventetid i sikkerhetskontroll

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er det noe sted jeg kan gå inn å finne statisitkk over ventetid i sikkerhetskontrollen på Gardermoen på ulike tidspunkt iløpet av uken? Vet jeg kan se "live", men skulle gjerne visst forventet ventetid kl 06.55 på ulike hverdager.

Er det noe sted jeg kan gå inn å finne statisitkk over ventetid i sikkerhetskontrollen på Gardermoen på ulike tidspunkt iløpet av uken? Vet jeg kan se "live", men skulle gjerne visst forventet ventetid kl 06.55 på ulike hverdager.

Jeg ville sagt 5-6 minutter i vanlig sikkerhet og 10 minutter i fast track (!).

OSL kunne ha et slagord som "takes fast out of fast track" eller noe slik; i går kl. 6:50 var det laaaang kø helt til en eller annen omsider fant ut at naboslusene ikke bare var til pynt allikevel. Hvorfor er det så mye vanskeligere å praktisere fast track på OSL enn for eksempel CPH?

Last edited:
OSL kunne ha et slagord som "takes fast out of fast track" eller noe slik; i går kl. 6:50 var det laaaang kø helt til en eller annen omsider fant ut at naboslusene ikke bare var til pynt allikevel. Hvorfor er det så mye vanskeligere å praktisere fast track på OSL enn for eksempel CPH?

I dag sluset de folk fra vanlig kø inn i fasttrack på CPH...

Ellers er det vel litt variabel lengde på køen. Jeg tar ofte NSB-toget opp, og det kommer noen minutter før flytoget fra Drammen. Da er dte ofte lite kø når jeg kommer, men ila. få minutter så bygges det opp en del.

Last edited:
I dag sluset de folk fra vanlig kø inn i fasttrack på CPH...

Mener du CPH fast-tracken vis-a-vis de vanlige slusene eller SAS' fast track? Førstnevnte har jeg også som statusløs opplevd å bli sendt inn i. Litt merkelig dersom det imidlertid sto noen i terminal 3 og gjetet folk inn på sistnevnte.

Back