OSL-SFO-OSL (470 USD K-klasse) og andre selskaper/destinasjoner

Re: UA: OSL-SFO-OSL (470 USD K-klasse)

Pröver igjen robert: har du noen eksempler på datoer til orlando for den prisen du nevner?
Det er lett å finne om man bruker +/-3 dagers opsjonen på united.com. På første forsøk fant jeg:
utreise 14. januar, retur 20, 21 eller 22. januar.

Heisann!

Da kom det bekreftet billett her TRD-LAS fra United! Så billettprisene funker fint de, til og med om det er tilslutning.. :)

kr 4800 t/r Las Vegas må sies å være et kupp fra Trondheim. Koster jo mer herfra til Alta vanligvis.. :)

Kim

Jeg kan søke på United med K klasse og finne disse prisene...men hvordan finner man dem andre steder? BA f.eks?

Jeg kan søke på United med K klasse og finne disse prisene...men hvordan finner man dem andre steder? BA f.eks?

Har du forsøkt "Low price finer" på forsiden hos BA? Den gir deg litt oversikt.

Bestilte tre stykker (ikke til meg selv) OSL-LAS for 3650,- per stykk i september. United.com, søkte med bookingklasse K, og da dukket den opp. Søkte jeg ikke med K fant jeg ikke den prisen, da var det 6500,-. Må riktignok ha to mellomlandinger (EWR og SFO), men det var billig!!

Last edited:

Da har Brussels Airlines godtatt biletten så har fått e-ticket. "Airfare: 215 NOK", resten ser ut som skatter og avgifter. :colgate:

Synd man bare kan bestille 11 måneder frem i tiden.

Da har Brussels Airlines godtatt biletten så har fått e-ticket. "Airfare: 215 NOK", resten ser ut som skatter og avgifter. :colgate:

Synd man bare kan bestille 11 måneder frem i tiden.
Det er vel noe YQ innider så selskapet får en del mer enn 215 NOK ;) Høres ut som en "normal" priskrig på noen destinasjoner og ikke en feilprising.

Hadde jeg bare hatt tid til å sette meg inn i den evighetslange "trick it"-tråden på Flyertalk, så kunne disse prisene ha blitt riktig så fine.

Hadde jeg bare hatt tid til å sette meg inn i den evighetslange "trick it"-tråden på Flyertalk, så kunne disse prisene ha blitt riktig så fine.
Hvilken tråd på flyertalk og snakker vi om enda lavere priser enn de som er nevnt i denne tråden?

Hvis en kombinerer UA med LH får jeg OSL til SFO t/r for 2746 i slutten av oktober på restplass.no (som forøvrig har fått en veldig bra søkersnitt)

Finner fortsatt Orlando fra 2641,- og Miami fra 2656,-. Er det noen som har funnet andre enn disse og SFO til under 3k fra OSL?

Hvilke perioder finner du de prisene?
MIA 8, 9 jan retur 14, 15, 16 eller 18 januar.

MCO: 11. jan retur 18, 20 eller 21. januar.

Du finner raskt andre datoer selv om du gidder søke på united.com.

MIA 8, 9 jan retur 14, 15, 16 eller 18 januar.

MCO: 11. jan retur 18, 20 eller 21. januar.

Du finner raskt andre datoer selv om du gidder søke på united.com.

Fant ut at det var enklere å bruke "My dates are flexible" enn faste datoer....
Billetter til 2650 i november også

Fort Lauderdale

Fire år siden sist, og jeg begynte å titte på flypriser , UA selvfølgelig, dit i november siden jeg har bra priser på mitt gamle nyrenoverte hotell..

Man kunne velge å vrake i avganger med kr. 3.196.... Tydelig de vil være med siden DY har startet....^_^

Edit: tittet på januar også. Samme priser..

Last edited:
He, he, billig å fly... Booket FLL i januar.. Airfare kr 15 pr. pax.:drunk: Totalt pr. pax kr 3.151...

9.524 award miles pluss 100% extramiles ( antar begge er 1K i jan 15 ).
Ikke gærn avkastning på vår mileagerun til den prisen..:colgate:

Back