V viking83 Newcomer 24 Sep 2014 #1 Noen som veit hvilken maskin som flyr, eller når jeg kan finne ut?
D darkcho ScanFlyer Gold 24 Sep 2014 #2 Du finner det ut på www.wideroe.no (sjekk om vi er i rute) noen timer før den skal gå.
jameson82 Flysitter 24 Sep 2014 #3 viking83 said: Noen som veit hvilken maskin som flyr, eller når jeg kan finne ut? Click to expand... Ca kl 21.00 ikveld
viking83 said: Noen som veit hvilken maskin som flyr, eller når jeg kan finne ut? Click to expand... Ca kl 21.00 ikveld
jameson82 Flysitter 24 Sep 2014 #5 viking83 said: ok. på flyet i rute på widerøe? Click to expand... Stemmer. Trykk på flightnr så kommer info opp. Husk at reg nr er den største teksten og derfor ofte vanskelig å se
viking83 said: ok. på flyet i rute på widerøe? Click to expand... Stemmer. Trykk på flightnr så kommer info opp. Husk at reg nr er den største teksten og derfor ofte vanskelig å se
D Dreamy ScanFlyer Blue 24 Sep 2014 #8 Det er nok RRT som går, de forandrer det ikke nå hvis ikke noe uventet skjer. Den har wi-fi og det funker bra.
Det er nok RRT som går, de forandrer det ikke nå hvis ikke noe uventet skjer. Den har wi-fi og det funker bra.
V viking83 Newcomer 25 Sep 2014 #9 Og der var det endret;-) til en uten wifi. Sas setter heller inn en med wifi på Osl krs
B738 ScanFlyer Gold 25 Sep 2014 #10 viking83 said: Og der var det endret;-) til en uten wifi. Sas setter heller inn en med wifi på Osl krs Click to expand... Hvem maskin ble det?
viking83 said: Og der var det endret;-) til en uten wifi. Sas setter heller inn en med wifi på Osl krs Click to expand... Hvem maskin ble det?
G geirs ScanFlyer Gold 25 Sep 2014 #11 B738 said: Hvem maskin ble det? Click to expand... LN-RPO er på vei til Praha nå.
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 25 Sep 2014 #12 geirs said: LN-RPO er på vei til Praha nå. Click to expand... Men den har jo WIFI den, så da er det vel god stemning? Hadde den selv forrige uke BOO-OSL og wifi funket som bare det.
geirs said: LN-RPO er på vei til Praha nå. Click to expand... Men den har jo WIFI den, så da er det vel god stemning? Hadde den selv forrige uke BOO-OSL og wifi funket som bare det.