S sevenseas ScanFlyer Blue 29 Aug 2009 #1 Hei Noen som vet hva pf670/669 er fra/til antalaya i ettermiddag osl hilsen sseas
S sevenseas ScanFlyer Blue 29 Aug 2009 #2 Er vel mer hvilket flyselskap som skjuler seg bak denne koden jeg lurer på , kan ikke helt huske denne koden.
Er vel mer hvilket flyselskap som skjuler seg bak denne koden jeg lurer på , kan ikke helt huske denne koden.
T Thomas ScanFlyer Rusty 29 Aug 2009 #6 PF/PRI all over the place nå, om de bare kunne si ifra i god tid _FØR_ de lander blir dette bra!
R RolfL ScanFlyer Gold 29 Aug 2009 #7 ENGM RAMP said: Det er Primera Air / Jet-X du spør etter her... Click to expand... Och det är nog OY-PSB som flyger 670/669
ENGM RAMP said: Det er Primera Air / Jet-X du spør etter her... Click to expand... Och det är nog OY-PSB som flyger 670/669
L laurenz ScanFlyer Gold 29 Aug 2009 #8 Thomas said: PF/PRI all over the place nå, om de bare kunne si ifra i god tid _FØR_ de lander blir dette bra! Click to expand... Tja..hva skal mann si.....................................
Thomas said: PF/PRI all over the place nå, om de bare kunne si ifra i god tid _FØR_ de lander blir dette bra! Click to expand... Tja..hva skal mann si.....................................
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 29 Aug 2009 #10 PF/PRI all over the place nå, om de bare kunne si ifra i god tid _FØR_ de lander blir dette bra! Click to expand... Hehe, tenker Du på i går Thomas?
PF/PRI all over the place nå, om de bare kunne si ifra i god tid _FØR_ de lander blir dette bra! Click to expand... Hehe, tenker Du på i går Thomas?
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 29 Aug 2009 #12 fyll på med info Thomas... noe jeg ikke har fått med meg der oppe...? hehe