Hei,
Det ble en liten tur bort på vollen på onsdag, etter at jeg og min bedre halvdel landet på vei hjem fra Budapest rundt 16.00.
Brukte rushtrafikken i Oslo som "unnskyldning" for å ta en liten tur bort før vi kjørte hjem
Ikke så mye spennende som skjedde, men været var fint (men mye vind litt oppe) og da er det jo perfekt å være på vollen.
Var ikke der i mer enn kanskje 45 minutter, så det er ny rekord i å være der i kort tid for min del...
LN-OSL - ganske passende reg synes nå jeg.
LN-DYD lander
LN-BDA - en bitteliten Piper PA-28 ettellerannet.
OE-FID - besøk fra Østerrike?
LN-WIE fra Widerøe - disse hører liksom med, selvom de kanskje er litt kjedelige
"Frigg" har våknet og er på vei mot 19R for avgang
Her med "bånn gass"
Airborne!
Max Manus passa på å ta turen innom mens Frigg var ute på oppdrag
Unicef airlines
Så en liten "fly mot fly" parade:
Dobbel DY
DAT vs. SAS - DAT kom med OY-RUF, en jeg ikke har sett før (tror den er ex. Air Dolomiti)
DY vs. SAS #1
DY vs. SAS #2
SAS vs. SAS
Håper bildene faller i smak, selv om det er stort sett "melk og brød" bilder
Det ble en liten tur bort på vollen på onsdag, etter at jeg og min bedre halvdel landet på vei hjem fra Budapest rundt 16.00.
Brukte rushtrafikken i Oslo som "unnskyldning" for å ta en liten tur bort før vi kjørte hjem

Ikke så mye spennende som skjedde, men været var fint (men mye vind litt oppe) og da er det jo perfekt å være på vollen.
Var ikke der i mer enn kanskje 45 minutter, så det er ny rekord i å være der i kort tid for min del...

LN-OSL - ganske passende reg synes nå jeg.

LN-DYD lander

LN-BDA - en bitteliten Piper PA-28 ettellerannet.

OE-FID - besøk fra Østerrike?

LN-WIE fra Widerøe - disse hører liksom med, selvom de kanskje er litt kjedelige

"Frigg" har våknet og er på vei mot 19R for avgang

Her med "bånn gass"

Airborne!

Max Manus passa på å ta turen innom mens Frigg var ute på oppdrag

Unicef airlines
Så en liten "fly mot fly" parade:

Dobbel DY

DAT vs. SAS - DAT kom med OY-RUF, en jeg ikke har sett før (tror den er ex. Air Dolomiti)

DY vs. SAS #1

DY vs. SAS #2

SAS vs. SAS
Håper bildene faller i smak, selv om det er stort sett "melk og brød" bilder